12.04.17 | 15:14

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

12.04.17 | 17:00

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

כותבים "מצרים", עם 'י' אחת, ולא עם 2. פוסטמה, תחת !

 

מצריים, כמו שכתבת עם 2 'י', זה מתייחס לאנשים או לאוביקטים שבמצרים. פוסטמה.

12.04.17 | 17:31

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

למה את נטפלת דווקא לליל הסדר? הרי בהשוואה לטקסים הדתיים האחרים הוא הכי ליברלי. גברים ונשים יושבים בצוותא. הנשים משתתפות בהקראת ההגדה.

והישועה לא תבוא מרדיקליות. הן רק מעוררות אנטיגוניזם.

12.04.17 | 17:38

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

כותבים "מצרים", עם 'י' אחת, ולא עם 2. פוסטמה, תחת !

 

מצריים, כמו שכתבת עם 2 'י', זה מתייחס לאנשים או לאוביקטים שבמצרים. פוסטמה.

חחחחחחחחח. התעלית על עצמך. צחקתי מאד.

אגב, את מסגירה את חוסר ידיעתך בהחלטות השנים האחרונות של האקדמיה ללשון. כל מקום שיש קמץ או פתח לפני י, צריך בכתיב המלא להכפיל את הי'. כדי שלא יתבלבלו ויקראו עם חיריק. כך, מצרים אפשרי לקרוא מִצרִים, ולכן בכתיב מלא נדייק ונכפיל את היי.

12.04.17 | 17:42

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

למה את נטפלת דווקא לליל הסדר? הרי בהשוואה לטקסים הדתיים האחרים הוא הכי ליברלי. גברים ונשים יושבים בצוותא. הנשים משתתפות בהקראת ההגדה.

והישועה לא תבוא מרדיקליות. הן רק מעוררות אנטיגוניזם.

 הזכרתי לא פעם שאיני מתעניינת ביותר בהיסטוריה, ולכן אין לי ממש ידע. ובכל זאת, ידוע לי שמהפכות התחילו תמיד מקומץ של אנשים נחושים, המאמינים בלב שלם "בנושא שלשמו התכנסנו".

יש להניח שאינך יודע, אבל גם הסופרג'יזם עצמו (תחילת הפמיניזם) התחיל מקומץ של פעילות נחושות, שבאמת עוררו אנטגוניזם כבד במימסד הזיכרי, סבלו מהתנכלויות פיזיות קשות, אבל ניצחו.

12.04.17 | 17:51

אם הן ניצחו לא הייתה לך סיבה היום להילחם.

נכון שכל רעיון חדש הוא רדיקלי אבל כדי שהוא יופנם הוא לא יכול להיות מופעל ברדיקליות. המהפכה הצרפתית לא הצליחה לחדור לללבבות בתחילה כי השתלטו עליה רדיקלים כמו רובספיייר וסטלין לא תרם הרבה להצלחת הרעיון הקומוניסטי אלא רק הביא לו נזק.

מהפכת השחורים בארה"ב הצליחה בגלל מנהיגותו של מרטין לותר קינג ולא בגלל הרדיקליות של מלקולם איקס.

נערי הגבעות אצלנו והשמאל הקיצוני שמנגד מביאים רק נזק לרעיונות שבהם הם דוגלים הימין והשמאל שנואים בגלל הקיצוניים בכל מד.

12.04.17 | 17:58

אם הן ניצחו לא הייתה לך סיבה היום להילחם.

נכון שכל רעיון חדש הוא רדיקלי אבל כדי שהוא יופנם הוא לא יכול להיות מופעל ברדיקליות. המהפכה הצרפתית לא הצליחה לחדור לללבבות בתחילה כי השתלטו עליה רדיקלים כמו רובספיייר וסטלין לא תרם הרבה להצלחת הרעיון הקומוניסטי אלא רק הביא לו נזק.

מהפכת השחורים בארה"ב הצליחה בגלל מנהיגותו של מרטין לותר קינג ולא בגלל הרדיקליות של מלקולם איקס.

נערי הגבעות אצלנו והשמאל הקיצוני שמנגד מביאים רק נזק לרעיונות שבהם הם דוגלים הימין והשמאל שנואים בגלל הקיצוניים בכל מד.

הן ניצחו, ובגדול: אנחנו בוחרות ונבחרות, אנחנו לומדות באוניברסיטה, אנחנו רופאות ועורכות דין וכן הלאה, אנחנו מנהלות חברות, ובנקים.

מה שאני נלחמת עליו זו השנאה והטמטום הקיימים פה ושם (ועוד פה ושם) בקרב אנשים שהפמיניזם לא הגיע אליהם, או סתם חולי רוח למיניהם, דתיים ודתיות,שונאי נשים נוירוטיים לתיאבון, וכל מיני  גופים שמרניים, כמו הפרסומת, למשל. כל מקום שאני מגלה שנאת נשים, אם בחיים, אם בספרות ובאמנות (יש הרבה נוירוטיים בין האמנים והסופרים), אם בפרסומת, אני מגיבה. למה לא אגיב? זבל ששופכים לעברך עלייך להדוף, רצוי בחזרה על השופך.

12.04.17 | 18:02

את נלחמת על נושאים צודקים באמצעים שמעוררים אנטיגוניזם אפילו אצל בנות מינך. יש הבדל בין תגובות עניניות ורציונאליות לבין הבעת שנאה לגברים ולמיניות הגברית.

12.04.17 | 18:17

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

כותבים "מצרים", עם 'י' אחת, ולא עם 2. פוסטמה, תחת !

 

מצריים, כמו שכתבת עם 2 'י', זה מתייחס לאנשים או לאוביקטים שבמצרים. פוסטמה.

חחחחחחחחח. התעלית על עצמך. צחקתי מאד.

אגב, את מסגירה את חוסר ידיעתך בהחלטות השנים האחרונות של האקדמיה ללשון. כל מקום שיש קמץ או פתח לפני י, צריך בכתיב המלא להכפיל את הי'. כדי שלא יתבלבלו ויקראו עם חיריק. כך, מצרים אפשרי לקרוא מִצרִים, ולכן בכתיב מלא נדייק ונכפיל את היי.

מימיזמן מימיזמן כבר אינני עוקבת אחרי החלטות האקדמיה ללשון, אני מדברת\כותבת לפי אינטואיציה, ומקווה שפחות או יותר מבינים את כוונותי.

12.04.17 | 19:15

היי לביאה.

 

אחותי החליטה שהגרוש שלה ינהל את הסדר, ובסגנון מקוצר כמובן:)

 

היה ערב נפלא, היו צחוקים, שיחות מעניינות, ואוכל משובח שאחותי והאח של הגרוש של אחותי הכינו.

 

קצינת צי הסוחר סיפרה לנו סיפורים על חוויות בים, על סערות ועל חוויות אחרות, וזה היה מצחיק לאללה.

 

והכי כיף שבן אחותי, העובד כיום בבריטניה, הגיע לליל הסדר, ואימא שלי בעננים ממש, כי הוא אהוב עליה

באופן מטורף ממש.

 

שנזכה כולנו לשמחות, אמן ואמן. 

 

 

נו בטח, למה אפשר לצפות. רוב הנשים "לא שמעו" שלגבר אין זכות אוטומטית לנהל את הסדר..... רובן בטפשות מטופשת מחליטות לתת לאיזה גבר את הניהול. תמיד אותו דבר. בפסח, בחנוכה. איך נאמר? "אפשר להוציא את העבדים ממצריים, אבל קשה להוציא את מצריים מהעבדים". ממי תבוא הישועה? רק מקומץ פעילות רדיקליות.

כותבים "מצרים", עם 'י' אחת, ולא עם 2. פוסטמה, תחת !

 

מצריים, כמו שכתבת עם 2 'י', זה מתייחס לאנשים או לאוביקטים שבמצרים. פוסטמה.

חחחחחחחחח. התעלית על עצמך. צחקתי מאד.

אגב, את מסגירה את חוסר ידיעתך בהחלטות השנים האחרונות של האקדמיה ללשון. כל מקום שיש קמץ או פתח לפני י, צריך בכתיב המלא להכפיל את הי'. כדי שלא יתבלבלו ויקראו עם חיריק. כך, מצרים אפשרי לקרוא מִצרִים, ולכן בכתיב מלא נדייק ונכפיל את היי.

מימיזמן מימיזמן כבר אינני עוקבת אחרי החלטות האקדמיה ללשון, אני מדברת\כותבת לפי אינטואיציה, ומקווה שפחות או יותר מבינים את כוונותי.

כן, מבינים אותך מימיזמן מימיזמן.

13.04.17 | 19:20

מועדים לשמחה.

מה העניין בשמחה...?

על אשר לא עבדת את ה' אלוקיך בשמחה ובתום ליבב מצאוך  הצרות.....

למה חג שמח.. ולא חג מבורך. מוצלח..

כי המלה שמח כוללת את שלושת הרגלים...ושמחת לפני ה' אלוקיך.

ש - שמחת תורה שמיני עצרת.

מ - מתן תורה. שבועות.

ח - חג חרות. פסח.

שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך...

מי יודע מה ההבדל בין שיר  לשירה ?

14.04.17 | 11:56

חשבתי שהלביאה שטוענת שהיא מומחית לשירה..

תחדש לנו משהו.

מה חידשת... פשוט תירגמת לאנגלית.

14.04.17 | 13:19

לא הבנתי לאן אתה חותר.

poem הוא single instance של יצירה.

poetry היא תחום או ענף באמנות. 

 

הצג נא את הגדרותיך לשיר ולשירה...

16.04.17 | 17:11

אוקיי

היות ואין איש אישה יודעים אז ככה.

שיר זה דבר מושלם שמחה אמיתית שלימה ללא צער.

אנו בשביעי של פסח אז ישיר משה...

השירה היא שמחה הבאה בצער.. כמו אשה שהיא סובלת הריון ולידה.. אולם שמחה כאשר הילד נולד.

אז ישיר משה את השירה הזאת...בני ישראל יצאו בצער משעבוד מצרים.. ולא הם היו שותפים לניסים....

ולכן זו שירה.

אולם בעתיד השיר יהיה מושלם.. מאחר ועם ישראל יהיה שלם עם הגאולה האמיתית...

חג שמח....לכולם.

ושוב הזמנה פתוחה לבתי.. לטעום ממעדני המימונה.

עבור לעמוד
1, 2, 3
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר