13.04.17 | 18:42

טענת "גם אני יכול לטעון כל העולה על רוחי. אך איני עושה זאת".

בתגובה, שאלתי "...ואיך נדע כי (אתה יכול לטעון כל העולה על רוחך אך) אינך עושה זאת? האם, שוב, אך ורק משום שכך אתה טוען?".

הסבר נא לי כיצד טענתך סותרת את קושיתי...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 19:09

לנצח, ידידי, הרגע היה לי "גילוי אליהו".

עליך להאמין שהיה לי גילוי אליהו, מפני שכך אני טוען.

הוא גם גלה לי כי הסוף יגיע ב- כט אלול ה'תתקצט (29 לספטמבר 2239) בסוף היום (מעט לפני השעה 18:00), והכל יקומו ויעמדו למשפט, גם הנפטרים.

 

אגב, לא תאמין מה הוא ספר לי עליך...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 19:35

טענת "גם אני יכול לטעון כל העולה על רוחי. אך איני עושה זאת".

בתגובה, שאלתי "...ואיך נדע כי (אתה יכול לטעון כל העולה על רוחך אך) אינך עושה זאת? האם, שוב, אך ורק משום שכך אתה טוען?".

הסבר נא לי כיצד טענתך סותרת את קושיתי...ב

 ברורות הבהרתי ש "כל אדם יכול לטעון כל טענה העולה על רוחו ולא מעלה כל טענה העולה על רוחו."

http://forums.walla.co.il/viewtopic.php?f=3285&t=14732293&start=30#p15162877 

 

ברור שגם אני, אתה, וכל אדם אחר נכלל ב כל אדם

 

כך שבהחלט אתה יכול לדעת שכמוני אתה וכל אדם אחר יכול לטעון כל טענה אך כמוני וככל אדם אחר גם אתה לא מעלה כל טענה העולה על רוחך.

       

כעת ברור לך?

13.04.17 | 19:44

לנצח, ידידי, הרגע היה לי "גילוי אליהו".

עליך להאמין שהיה לי גילוי אליהו, מפני שכך אני טוען.

הוא גם גלה לי כי הסוף יגיע ב- כט אלול ה'תתקצט (29 לספטמבר 2239) בסוף היום (מעט לפני השעה 18:00), והכל יקומו ויעמדו למשפט, גם הנפטרים.

 

אגב, לא תאמין מה הוא ספר לי עליך...

מעולם לא אמרתי שעליך להאמין לכל מה אני טוען. 

 

 

זכותי כזכותך וכזכותו של כל אדם אחר להאמין או לא להאמין לטוען. ברור ידידי? 

 

13.04.17 | 20:12

אני רואה שאינך תופש את שאלתי שלהלן:

"...ואיך נדע כי (אתה יכול לטעון כל העולה על רוחך אך) אינך עושה זאת? האם, שוב, אך ורק משום שכך אתה טוען?".

 

ננסה אחרת.

איך נדע כי טענה מסוימת שאתה משמיע, אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "אינה ככל העולה על רוחך")?

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 20:17

"אינה" אחת - מיותרת. הנה re-post של המשפט האחרון"

איך נדע כי טענה מסוימת שאתה משמיע, אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "ככל העולה על רוחך")?

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 21:21

אני רואה שאינך תופש את שאלתי שלהלן:

"...ואיך נדע כי (אתה יכול לטעון כל העולה על רוחך אך) אינך עושה זאת? האם, שוב, אך ורק משום שכך אתה טוען?".

 

ננסה אחרת.

איך נדע כי טענה מסוימת שאתה משמיע, אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "אינה ככל העולה על רוחך")?

הבהרתי ש "זכותיכזכותך וכזכותו של כל אדם אחר להאמין או לא להאמין לטוען. ברור ידידי? "

כך שזכותך להאמין או לא להאמין למה שאני טוען. תרצה תאמין. לא תרצה אל תאמין, וכך כל אדם אחר. ירצה יאמין. לא ירצה לא יאמין.

כמשל הציפורים:

" ירצו יאכלו. לא ירצו, לא יאכלו."  לי זה לא משנה. 

 

 

רבים מאמינים לדבריי העמוקים על האלוהים המשיח, תחיית-המתים וכו'..  ויש רבים אחרים שזה כמובן רוב המין האנושי שלא מאמינים.

 

 

אתה ידידי, אתה נמנע עם אלה שלא מאמינים לדבריי העמוקים. ובעיניי זה בסדר גמור.

 

לי אישית טוב ורצוי ביותר (אני ממש שואף לכך) שהאלוהים ימשוך לכמה שיותר זמן את המצב הזה שרבים מאמינים ורבים אחרים לא מאמינים לדבריי העמוקים.

 

 

וגם זאת רבות כבר הבהרתי.

13.04.17 | 21:53

כלומר:

לא ניתן לדעת האם טענה מסוימת שלך מצוצה מן האצבע (היינו, היא "ככל העולה על רוחך").

גם לא ניתן לדעת האם אותה טענה אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "ככל העולה על רוחך").

ובכל מקרה - אין שום דרך לברר משהו על טענותיך. הן סתמיות, מעורפלות, לשון פסאודו מקראית שאינה אלא עילגת, אינן מתחיבות למשהו ספציפי, למשל, לתאריך ספציפי - מעין ג'יבריש של מתחזים למיסטיקנים.

 

ואגב, מדוע אתה מדבר על אלהים כמשהו קים?

הרי נוצר לפני המאה ה- 20, ולפיכך, לשיטתך, הוא דמות ספרותית (פיקטיבית)...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 22:04

הנה טעות גסה של מתחזה למיסטיקן.

הוא נקב בתאריך קרוב מדי, היום ההוא חלף ומאום לא ארע.

היה עליו להיות זהיר יותר ולנקוב ביום רחוק יותר. חמש שנים תספקנה. עוד חמש שנים איש לא יזכור מיהו ומה טען, אך בינתיים ימצאו לבטח פתאים שיעשו תשובה, מפחד...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 23:00

כלומר:

לא ניתן לדעת האם טענה מסוימת שלך מצוצה מן האצבע (היינו, היא "ככל העולה על רוחך").

גם לא ניתן לדעת האם אותה טענה אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "ככל העולה על רוחך").

ובכל מקרה - אין שום דרך לברר משהו על טענותיך. הן סתמיות, מעורפלות, לשון פסאודו מקראית שאינה אלא עילגת, אינן מתחיבות למשהו ספציפי, למשל, לתאריך ספציפי - מעין ג'יבריש של מתחזים למיסטיקנים.

 

ואגב, מדוע אתה מדבר על אלהים כמשהו קים?

הרי נוצר לפני המאה ה- 20, ולפיכך, לשיטתך, הוא דמות ספרותית (פיקטיבית)...

אלוהים לא נוצר. אלוהים הוא היוצר ולא ארחיב כאן חוץ מלהבהיר לך שכמו על האלוהים רוב מסקנותיך עליי ומאמריי שגויות, וכך הן מעצם הקדמותיך הנשענות על מידע חלקי חצאי-אמיתות וחוסר ידע עצום לדבריו ובדבריי על דבריו. איני מורה פרטי. במאמריי התשובות לכאלה שאלותיך. כך שבאם ותרצה עיין במאמריי ובאם ולא תרצה אל תעיין. בכל מקרה איני אחראי להבנותיך בדיוק כמו שאיני אחראי להבנתו של כל אדם אחר. 

 

זמני יקר לי מאוד. כך שלא אגזול ממנו בלהשיב לשאלותיך. תשובות תחפש היכן שתרצה. וזאת אני אומר לך בעיקר מתוך נוחות שהיא אהבת חיי, וחלילה לא מתוך איזה-שהוא רגש עויין.

 

 

חג-שמח! 

13.04.17 | 23:16

כלומר:

לא ניתן לדעת האם טענה מסוימת שלך מצוצה מן האצבע (היינו, היא "ככל העולה על רוחך").

גם לא ניתן לדעת האם אותה טענה אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "ככל העולה על רוחך").

ובכל מקרה - אין שום דרך לברר משהו על טענותיך. הן סתמיות, מעורפלות, לשון פסאודו מקראית שאינה אלא עילגת, אינן מתחיבות למשהו ספציפי, למשל, לתאריך ספציפי - מעין ג'יבריש של מתחזים למיסטיקנים.

ואגב, מדוע אתה מדבר על אלהים כמשהו קים?

הרי נוצר לפני המאה ה- 20, ולפיכך, לשיטתך, הוא דמות ספרותית (פיקטיבית)...

אלוהים לא נוצר. אלוהים הוא היוצר ולא ארחיב כאן חוץ מלהבהיר לך שכמו על האלוהים רוב מסקנותיך עליי ומאמריי שגויות, וכך הן מעצם הקדמותיך הנשענות על מידע חלקי חצאי-אמיתות וחוסר ידע עצום לדבריו ובדבריי על דבריו. איני מורה פרטי. במאמריי התשובות לכאלה שאלותיך. כך שבאם ותרצה עיין במאמריי ובאם ולא תרצה אל תעיין. בכל מקרה איני אחראי להבנותיך בדיוק כמו שאיני אחראי להבנתו של כל אדם אחר. 

אתה טענת כי כל מה שקדם למאה ה- 20 הוא סיפורת (fiction), ולכן גם אלהיך הוא סיפורת.

כעת, אינך יודע איך יוצאים מזה.

משמע, כל משנתך מבולבלת.

אין בה תשובות. יש בה טענות. אתה פשוט טוען מה שבא לך.

זמני יקר לי מאוד. כך שלא אגזול ממנו בלהשיב לשאלותיך. תשובות תחפש היכן שתרצה. וזאת אני אומר לך בעיקר מתוך נוחות שהיא אהבת חיי, וחלילה לא מתוך איזה-שהוא רגש עויין.

חג-שמח! 

חוס גם על זמנם של אחרים, וחשׂוך מהם את טענותיך...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

13.04.17 | 23:25

כלומר:

לא ניתן לדעת האם טענה מסוימת שלך מצוצה מן האצבע (היינו, היא "ככל העולה על רוחך").

גם לא ניתן לדעת האם אותה טענה אינה מצוצה מן האצבע (היינו, אינה "ככל העולה על רוחך").

ובכל מקרה - אין שום דרך לברר משהו על טענותיך. הן סתמיות, מעורפלות, לשון פסאודו מקראית שאינה אלא עילגת, אינן מתחיבות למשהו ספציפי, למשל, לתאריך ספציפי - מעין ג'יבריש של מתחזים למיסטיקנים.

ואגב, מדוע אתה מדבר על אלהים כמשהו קים?

הרי נוצר לפני המאה ה- 20, ולפיכך, לשיטתך, הוא דמות ספרותית (פיקטיבית)...

אלוהים לא נוצר. אלוהים הוא היוצר ולא ארחיב כאן חוץ מלהבהיר לך שכמו על האלוהים רוב מסקנותיך עליי ומאמריי שגויות, וכך הן מעצם הקדמותיך הנשענות על מידע חלקי חצאי-אמיתות וחוסר ידע עצום לדבריו ובדבריי על דבריו. איני מורה פרטי. במאמריי התשובות לכאלה שאלותיך. כך שבאם ותרצה עיין במאמריי ובאם ולא תרצה אל תעיין. בכל מקרה איני אחראי להבנותיך בדיוק כמו שאיני אחראי להבנתו של כל אדם אחר. 

אתה טענת כי כל מה שקדם למאה ה- 20 הוא סיפורת (fiction), ולכן גם אלהיך הוא סיפורת.

כעת, אינך יודע איך יוצאים מזה.

משמע, כל משנתך מבולבלת.

אין בה תשובות. יש בה טענות. אתה פשוט טוען מה שבא לך.

זמני יקר לי מאוד. כך שלא אגזול ממנו בלהשיב לשאלותיך. תשובות תחפש היכן שתרצה. וזאת אני אומר לך בעיקר מתוך נוחות שהיא אהבת חיי, וחלילה לא מתוך איזה-שהוא רגש עויין.

חג-שמח! 

חוס גם על זמנם של אחרים, וחשׂוך מהם את טענותיך...

יעשה זאת טוב יותר מי אומר לי כך לעשות.

13.04.17 | 23:40

למי כונתך?

לעולם אינני מציג טענות ככל העולה על רוחי.

אני תמיד נשען על אסמכתא כלשהי.

מה שאין כן אצלך. טענותיך אינן נסמכות על דבר, ומכל בחינה מעשית - אתה טוען מה שבא לך...

A witty saying proves nothing (Voltaire)

14.04.17 | 00:06

למי כונתך?

לעולם אינני מציג טענות ככל העולה על רוחי.

אני תמיד נשען על אסמכתא כלשהי.

מה שאין כן אצלך. טענותיך אינן נסמכות על דבר, ומכל בחינה מעשית - אתה טוען מה שבא לך...

די. רד ממני.

עבור לעמוד
1, 2, 3, 4
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חכם שלום, forumbot, חיים קאופמן,
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר