02.04.17 | 06:37
לנצח היקר צריך את טברנקלס וגם כועס עליו...

הוא צריך אותו כי  סוכות מספק לו תגובות ודיון בעניינו שזה עדיף אלף מונים על התעלמות.אבל גם כועס עליו על תוכן דבריו של איש הסוכה היקר.

ולכן לנצח רוצה אותו ולא רוצה אותו בו בזמן, מבלי שהניגודים מבטלים זה את זה.

או כמו שהיטיב לבטא שמעון פרס עליו השלום ---כן   ו   לא.

02.04.17 | 08:51

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

02.04.17 | 09:15

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

אבל אפשר להעביר ביקורת על כתיבה של אנשים, גם ואפילו ביקורת חריפה ואפילו קצת פוגענית אם זה מתבקש, אבל לא ממש

קטלנית, ובלי לגרש את הכותב לאיזו גלות כפויה.

 

טברנקלס, תביט בבקשה בציור הגדול והיפה שצרפתי עכשיו בשרשור אחר, על הוצאת הספרים 'תפארת', אתה בודאי חד הבחנה ואבחנה, לאיזה שני דברים שמים לב די מהר בציור הזה ? 

02.04.17 | 10:38

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

אבל אפשר להעביר ביקורת על כתיבה של אנשים, גם ואפילו ביקורת חריפה ואפילו קצת פוגענית אם זה מתבקש, אבל לא ממש

קטלנית, ובלי לגרש את הכותב לאיזו גלות כפויה.

 

טברנקלס, תביט בבקשה בציור הגדול והיפה שצרפתי עכשיו בשרשור אחר, על הוצאת הספרים 'תפארת', אתה בודאי חד הבחנה ואבחנה, לאיזה שני דברים שמים לב די מהר בציור הזה ? 

איש אינו מגרשו. כל שאני מבקש להשיג הוא שיחדל מעשות שימוש בפורום כב - billboard, להצגת הבליו.

מה כבר בסך הכל בקשתי?!

02.04.17 | 10:45

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

טל"ח:  distasteful = distateful

02.04.17 | 11:27

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

דעתך חולנית קנאית מפגרת כדבריך ממולאים בשקרים סילוף כסילות-מפגרת מוצפת בכוונות רעות כלפיי. 

דעתך ודבריך עליי הם מתוך רוע-לב נטו אכזריות וקנאה מפגרת שלך.  מטרתך הפושעת כלפיי שקופה. בקרוב במשפט שאוציא ואעשה בארץ שקופה תהיה לכל אדם זו יוזמתך החולנית הפראית הפושעת מטורפת והבלתי-מרוסנת מצידך בלהשפיל אותי ברבים ולזרוק אותי לאן שבא לך.

 

 

צופה אני על בית ישראל tabernacles.

 

ברור לי שכסיל לא יבין זאת, אך חובה עליי לומר לך tabernacles:

 

* בכדי שלא נאבד עם כולם חובה עליי הצדיק ליידע אותך שדין רשעים ממעל עליך, רשע

ושעדיין לא חשוך ומאוחר לשוב מרשעותך. * 

 

 

תזכורת:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

יחזקאל לג

(ז) וְאַתָּה בֶן אָדָם צֹפֶה נְתַתִּיךָ לְבֵית יִשְׂרָאֵל וְשָׁמַעְתָּ מִפִּי דָּבָר וְהִזְהַרְתָּ אֹתָם מִמֶּנִּי:

(ח) בְּאָמְרִי לָרָשָׁע רָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְלֹא דִבַּרְתָּ לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ:

(ט) וְאַתָּה כִּי הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ לָשׁוּב מִמֶּנָּה וְלֹא שָׁב מִדַּרְכּוֹ הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ:

(י) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל כֵּן אֲמַרְתֶּם לֵאמֹר כִּי פְשָׁעֵינוּ וְחַטֹּאתֵינוּ עָלֵינוּ וּבָם אֲנַחְנוּ נְמַקִּים וְאֵיךְ נִחְיֶה:

(יא) אֱמֹר אֲלֵיהֶם חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יֱהֹוִה אִם אֶחְפֹּץ בְּמוֹת הָרָשָׁע כִּי אִם בְּשׁוּב רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ וְחָיָה שׁוּבוּ שׁוּבוּ מִדַּרְכֵיכֶם הָרָעִים וְלָמָּה תָמוּתוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל:

(יב) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בְּנֵי עַמְּךָ צִדְקַת הַצַּדִּיק לֹא תַצִּילֶנּוּ בְּיוֹם פִּשְׁעוֹ וְרִשְׁעַת הָרָשָׁע לֹא יִכָּשֶׁל בָּהּ בְּיוֹם שׁוּבוֹ מֵרִשְׁעוֹ וְצַדִּיק לֹא יוּכַל לִחְיוֹת בָּהּ בְּיוֹם חֲטֹאתוֹ:

(יג) בְּאָמְרִי לַצַּדִּיק חָיֹה יִחְיֶה וְהוּא בָטַח עַל צִדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל כָּל צִדְקֹתָו \{צִדְקֹתָיו\} לֹא תִזָּכַרְנָה וּבְעַוְלוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה בּוֹ יָמוּת:

(יד) וּבְאָמְרִי לָרָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְשָׁב מֵחַטָּאתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה:

(טו) חֲבֹל יָשִׁיב רָשָׁע גְּזֵלָה יְשַׁלֵּם בְּחֻקּוֹת הַחַיִּים הָלַךְ לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת עָוֶל חָיוֹ יִחְיֶה לֹא יָמוּת:

(טז) כָּל חַטֹּאתָו \{חַטֹּאתָיו\} אֲשֶׁר חָטָא לֹא תִזָּכַרְנָה לוֹ מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עָשָׂה חָיוֹ יִחְיֶה:

(יז) וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא יִתָּכֵן:

(יח) בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

(יט) וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

(כ) וַאֲמַרְתֶּם לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי אִישׁ כִּדְרָכָיו אֶשְׁפּוֹט אֶתְכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל:

בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

 

 

02.04.17 | 13:49

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

דעתך חולנית קנאית מפגרת כדבריך ממולאים בשקרים סילוף כסילות-מפגרת מוצפת בכוונות רעות כלפיי. 

דעתך ודבריך עליי הם מתוך רוע-לב נטו אכזריות וקנאה מפגרת שלך.  מטרתך הפושעת כלפיי שקופה. בקרוב במשפט שאוציא ואעשה בארץ שקופה תהיה לכל אדם זו יוזמתך החולנית הפראית הפושעת מטורפת והבלתי-מרוסנת מצידך בלהשפיל אותי ברבים ולזרוק אותי לאן שבא לך.

 

 

צופה אני על בית ישראל tabernacles.

 

ברור לי שכסיל לא יבין זאת, אך חובה עליי לומר לך tabernacles:

 

* בכדי שלא נאבד עם כולם חובה עליי הצדיק ליידע אותך שדין רשעים ממעל עליך, רשע

ושעדיין לא חשוך ומאוחר לשוב מרשעותך. * 

 

 

תזכורת:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

יחזקאל לג

(ז) וְאַתָּה בֶן אָדָם צֹפֶה נְתַתִּיךָ לְבֵית יִשְׂרָאֵל וְשָׁמַעְתָּ מִפִּי דָּבָר וְהִזְהַרְתָּ אֹתָם מִמֶּנִּי:

(ח) בְּאָמְרִי לָרָשָׁע רָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְלֹא דִבַּרְתָּ לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ:

(ט) וְאַתָּה כִּי הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ לָשׁוּב מִמֶּנָּה וְלֹא שָׁב מִדַּרְכּוֹ הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ:

(י) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל כֵּן אֲמַרְתֶּם לֵאמֹר כִּי פְשָׁעֵינוּ וְחַטֹּאתֵינוּ עָלֵינוּ וּבָם אֲנַחְנוּ נְמַקִּים וְאֵיךְ נִחְיֶה:

(יא) אֱמֹר אֲלֵיהֶם חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יֱהֹוִה אִם אֶחְפֹּץ בְּמוֹת הָרָשָׁע כִּי אִם בְּשׁוּב רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ וְחָיָה שׁוּבוּ שׁוּבוּ מִדַּרְכֵיכֶם הָרָעִים וְלָמָּה תָמוּתוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל:

(יב) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בְּנֵי עַמְּךָ צִדְקַת הַצַּדִּיק לֹא תַצִּילֶנּוּ בְּיוֹם פִּשְׁעוֹ וְרִשְׁעַת הָרָשָׁע לֹא יִכָּשֶׁל בָּהּ בְּיוֹם שׁוּבוֹ מֵרִשְׁעוֹ וְצַדִּיק לֹא יוּכַל לִחְיוֹת בָּהּ בְּיוֹם חֲטֹאתוֹ:

(יג) בְּאָמְרִי לַצַּדִּיק חָיֹה יִחְיֶה וְהוּא בָטַח עַל צִדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל כָּל צִדְקֹתָו \{צִדְקֹתָיו\} לֹא תִזָּכַרְנָה וּבְעַוְלוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה בּוֹ יָמוּת:

(יד) וּבְאָמְרִי לָרָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְשָׁב מֵחַטָּאתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה:

(טו) חֲבֹל יָשִׁיב רָשָׁע גְּזֵלָה יְשַׁלֵּם בְּחֻקּוֹת הַחַיִּים הָלַךְ לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת עָוֶל חָיוֹ יִחְיֶה לֹא יָמוּת:

(טז) כָּל חַטֹּאתָו \{חַטֹּאתָיו\} אֲשֶׁר חָטָא לֹא תִזָּכַרְנָה לוֹ מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עָשָׂה חָיוֹ יִחְיֶה:

(יז) וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא יִתָּכֵן:

(יח) בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

(יט) וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

(כ) וַאֲמַרְתֶּם לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי אִישׁ כִּדְרָכָיו אֶשְׁפּוֹט אֶתְכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל:

בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

 

 

יפה, לנצח, החלטת להמשיך לחבוט מצחך בקיר. זו החלטה שלך. לא שלי. אני אך אגיב על פי המתווה שציינתי.

...Dumb, dumb, dumb, dumb, dumb

02.04.17 | 19:28

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

דעתך חולנית קנאית מפגרת כדבריך ממולאים בשקרים סילוף כסילות-מפגרת מוצפת בכוונות רעות כלפיי. 

דעתך ודבריך עליי הם מתוך רוע-לב נטו אכזריות וקנאה מפגרת שלך.  מטרתך הפושעת כלפיי שקופה. בקרוב במשפט שאוציא ואעשה בארץ שקופה תהיה לכל אדם זו יוזמתך החולנית הפראית הפושעת מטורפת והבלתי-מרוסנת מצידך בלהשפיל אותי ברבים ולזרוק אותי לאן שבא לך.

 

 

צופה אני על בית ישראל tabernacles.

 

ברור לי שכסיל לא יבין זאת, אך חובה עליי לומר לך tabernacles:

 

* בכדי שלא נאבד עם כולם חובה עליי הצדיק ליידע אותך שדין רשעים ממעל עליך, רשע

ושעדיין לא חשוך ומאוחר לשוב מרשעותך. * 

 

 

תזכורת:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

יחזקאל לג

(ז) וְאַתָּה בֶן אָדָם צֹפֶה נְתַתִּיךָ לְבֵית יִשְׂרָאֵל וְשָׁמַעְתָּ מִפִּי דָּבָר וְהִזְהַרְתָּ אֹתָם מִמֶּנִּי:

(ח) בְּאָמְרִי לָרָשָׁע רָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְלֹא דִבַּרְתָּ לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ:

(ט) וְאַתָּה כִּי הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ לָשׁוּב מִמֶּנָּה וְלֹא שָׁב מִדַּרְכּוֹ הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ:

(י) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל כֵּן אֲמַרְתֶּם לֵאמֹר כִּי פְשָׁעֵינוּ וְחַטֹּאתֵינוּ עָלֵינוּ וּבָם אֲנַחְנוּ נְמַקִּים וְאֵיךְ נִחְיֶה:

(יא) אֱמֹר אֲלֵיהֶם חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יֱהֹוִה אִם אֶחְפֹּץ בְּמוֹת הָרָשָׁע כִּי אִם בְּשׁוּב רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ וְחָיָה שׁוּבוּ שׁוּבוּ מִדַּרְכֵיכֶם הָרָעִים וְלָמָּה תָמוּתוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל:

(יב) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בְּנֵי עַמְּךָ צִדְקַת הַצַּדִּיק לֹא תַצִּילֶנּוּ בְּיוֹם פִּשְׁעוֹ וְרִשְׁעַת הָרָשָׁע לֹא יִכָּשֶׁל בָּהּ בְּיוֹם שׁוּבוֹ מֵרִשְׁעוֹ וְצַדִּיק לֹא יוּכַל לִחְיוֹת בָּהּ בְּיוֹם חֲטֹאתוֹ:

(יג) בְּאָמְרִי לַצַּדִּיק חָיֹה יִחְיֶה וְהוּא בָטַח עַל צִדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל כָּל צִדְקֹתָו \{צִדְקֹתָיו\} לֹא תִזָּכַרְנָה וּבְעַוְלוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה בּוֹ יָמוּת:

(יד) וּבְאָמְרִי לָרָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְשָׁב מֵחַטָּאתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה:

(טו) חֲבֹל יָשִׁיב רָשָׁע גְּזֵלָה יְשַׁלֵּם בְּחֻקּוֹת הַחַיִּים הָלַךְ לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת עָוֶל חָיוֹ יִחְיֶה לֹא יָמוּת:

(טז) כָּל חַטֹּאתָו \{חַטֹּאתָיו\} אֲשֶׁר חָטָא לֹא תִזָּכַרְנָה לוֹ מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עָשָׂה חָיוֹ יִחְיֶה:

(יז) וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא יִתָּכֵן:

(יח) בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

(יט) וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

(כ) וַאֲמַרְתֶּם לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי אִישׁ כִּדְרָכָיו אֶשְׁפּוֹט אֶתְכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל:

בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

 

 

יפה, לנצח, החלטת להמשיך לחבוט מצחך בקיר. זו החלטה שלך. לא שלי. אני אך אגיב על פי המתווה שציינתי.

...Dumb, dumb, dumb, dumb, dumb

O.K. לאחר אזהרות האלוהים ביחזקאל לג, שבכדי להציל את נפשי ונפשך חוייבתי להזהירך בהן ולמרות זאת בחרת להמשיך בדרכך הנלוזה דרך הרשע האובדני הזה שלך, חוייבתי לקיים את דברי האלוהים שבספר משלי פסוק ד. לכן זו תגובתי היאא  האחרונה אליך.

 

 מרבבות דברי שטיפות המוח המנפכים בך את הבורות הבערות והרמייה כלפי עצמך וכלפי האחרים, בחרתי לצטט כאן בזו תגובתי האחרונה אליך רק אחד מהם שכרבבות חישובי-כזב אחרים דפוקים בדעתך, משול הוא לבועת סבון שיעודה להתפוצץ על פניך, וזה חישובך המפגר הזה ממנו אתה מניח  "expiry date" עליי ועליך, ואותו אני מצטט כאן:

" גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי. "

 

כחישוביו השגויים החשוכים מדעת האמת של המדע על מקורו וגילו של העולם, השמש, ירח, כוכבים, היקום, האדם..

כך חישוביך העיוורים מדעת האמת על ה"expiry date" שלי ושלך.

 

אבהיר לך את שרבות הבהרתי כבר מתחילת ובמהלך שנות כתיבתי בפורומים וגם בפורום זה והוא שאני נביא.  

נביא-האמת אנוכי היודע בוודאות מלאה לדברים הקרדינלים ביותר שיקרו בעולם הזה עולם-החיים ובעולם המוות.

למשל, שאחייה עד סוף העולם. ועד אז הרבה לפני סוף-העולם, זעם ה' על ראש רשעים יחול.

 

 

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=69&MessageId=21079808

הבעיה שלי LU TZE היא שאני יודע

מאת: ל נ צ ח   28/09/03 22:03

 

ציטוט קצר:

" בסוף אחרית-הימים עת יגיע צו-האלוהים העליון הנורא ויהרגוני. 
ומייד, בעקבות זאת על העולם יבוא החורבן. 

ידוע לי בוודאות שאנשים יחרפו נפשם למעני, הם ירוצו לתוך האש בכדי להצילני 
(על זאת הנבואה הידועה לי זה עשרות שנים עוד טרם העת בלהבהיר עליה ) "

02.04.17 | 19:32

טברנקלס, תראה מה אתה מביא על ראשנו בהערות שלך.

02.04.17 | 21:00

לנצח יכול להתבטא באופן ה"רגיל", כמו כל אחד מאתנו, או להמשיך לזבל ולהציג את משנתו העבשה רוחשת התולעים רצופת השבחים העצמיים, שבחי celebs מפוברקים, והזיות מבשר/מוכיח/משיח, שאגר לאורך שני עשורים ואולי יותר, בלא קשר לנושאי דיון.

 

ככל שיבחר באפשרות השניה, ה- distateful - אין לאל ידו למנוע ממני הבעת ביקורת עוקצנית, ומשערני כי זה לא ימשך בלא סוף, שכן גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי.

 

צר לי על הניסוח הבוטה, אולם איך אמרו חז"לינו:

די לחכימא ברמיזא, ולשטיא בכורמיזא (מדרש על משלי כב ו)...

דעתך חולנית קנאית מפגרת כדבריך ממולאים בשקרים סילוף כסילות-מפגרת מוצפת בכוונות רעות כלפיי. 

דעתך ודבריך עליי הם מתוך רוע-לב נטו אכזריות וקנאה מפגרת שלך.  מטרתך הפושעת כלפיי שקופה. בקרוב במשפט שאוציא ואעשה בארץ שקופה תהיה לכל אדם זו יוזמתך החולנית הפראית הפושעת מטורפת והבלתי-מרוסנת מצידך בלהשפיל אותי ברבים ולזרוק אותי לאן שבא לך.

 

 

צופה אני על בית ישראל tabernacles.

 

ברור לי שכסיל לא יבין זאת, אך חובה עליי לומר לך tabernacles:

 

* בכדי שלא נאבד עם כולם חובה עליי הצדיק ליידע אותך שדין רשעים ממעל עליך, רשע

ושעדיין לא חשוך ומאוחר לשוב מרשעותך. * 

 

 

תזכורת:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

יחזקאל לג

(ז) וְאַתָּה בֶן אָדָם צֹפֶה נְתַתִּיךָ לְבֵית יִשְׂרָאֵל וְשָׁמַעְתָּ מִפִּי דָּבָר וְהִזְהַרְתָּ אֹתָם מִמֶּנִּי:

(ח) בְּאָמְרִי לָרָשָׁע רָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְלֹא דִבַּרְתָּ לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ:

(ט) וְאַתָּה כִּי הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ לָשׁוּב מִמֶּנָּה וְלֹא שָׁב מִדַּרְכּוֹ הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ:

(י) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל כֵּן אֲמַרְתֶּם לֵאמֹר כִּי פְשָׁעֵינוּ וְחַטֹּאתֵינוּ עָלֵינוּ וּבָם אֲנַחְנוּ נְמַקִּים וְאֵיךְ נִחְיֶה:

(יא) אֱמֹר אֲלֵיהֶם חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יֱהֹוִה אִם אֶחְפֹּץ בְּמוֹת הָרָשָׁע כִּי אִם בְּשׁוּב רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ וְחָיָה שׁוּבוּ שׁוּבוּ מִדַּרְכֵיכֶם הָרָעִים וְלָמָּה תָמוּתוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל:

(יב) וְאַתָּה בֶן אָדָם אֱמֹר אֶל בְּנֵי עַמְּךָ צִדְקַת הַצַּדִּיק לֹא תַצִּילֶנּוּ בְּיוֹם פִּשְׁעוֹ וְרִשְׁעַת הָרָשָׁע לֹא יִכָּשֶׁל בָּהּ בְּיוֹם שׁוּבוֹ מֵרִשְׁעוֹ וְצַדִּיק לֹא יוּכַל לִחְיוֹת בָּהּ בְּיוֹם חֲטֹאתוֹ:

(יג) בְּאָמְרִי לַצַּדִּיק חָיֹה יִחְיֶה וְהוּא בָטַח עַל צִדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל כָּל צִדְקֹתָו \{צִדְקֹתָיו\} לֹא תִזָּכַרְנָה וּבְעַוְלוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה בּוֹ יָמוּת:

(יד) וּבְאָמְרִי לָרָשָׁע מוֹת תָּמוּת וְשָׁב מֵחַטָּאתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה:

(טו) חֲבֹל יָשִׁיב רָשָׁע גְּזֵלָה יְשַׁלֵּם בְּחֻקּוֹת הַחַיִּים הָלַךְ לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת עָוֶל חָיוֹ יִחְיֶה לֹא יָמוּת:

(טז) כָּל חַטֹּאתָו \{חַטֹּאתָיו\} אֲשֶׁר חָטָא לֹא תִזָּכַרְנָה לוֹ מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עָשָׂה חָיוֹ יִחְיֶה:

(יז) וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא יִתָּכֵן:

(יח) בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

(יט) וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

(כ) וַאֲמַרְתֶּם לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי אִישׁ כִּדְרָכָיו אֶשְׁפּוֹט אֶתְכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל:

בְּשׁוּב צַדִּיק מִצִּדְקָתוֹ וְעָשָׂה עָוֶל וּמֵת בָּהֶם:

 

וּבְשׁוּב רָשָׁע מֵרִשְׁעָתוֹ וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה עֲלֵיהֶם הוּא יִחְיֶה:

 

 

 

יפה, לנצח, החלטת להמשיך לחבוט מצחך בקיר. זו החלטה שלך. לא שלי. אני אך אגיב על פי המתווה שציינתי.

...Dumb, dumb, dumb, dumb, dumb

O.K. לאחר אזהרות האלוהים ביחזקאל לג, שבכדי להציל את נפשי ונפשך חוייבתי להזהירך בהן ולמרות זאת בחרת להמשיך בדרכך הנלוזה דרך הרשע האובדני הזה שלך, חוייבתי לקיים את דברי האלוהים שבספר משלי פסוק ד. לכן זו תגובתי היאא  האחרונה אליך.

 

 מרבבות דברי שטיפות המוח המנפכים בך את הבורות הבערות והרמייה כלפי עצמך וכלפי האחרים, בחרתי לצטט כאן בזו תגובתי האחרונה אליך רק אחד מהם שכרבבות חישובי-כזב אחרים דפוקים בדעתך, משול הוא לבועת סבון שיעודה להתפוצץ על פניך, וזה חישובך המפגר הזה ממנו אתה מניח  "expiry date" עליי ועליך, ואותו אני מצטט כאן:

" גילו למעלה מכפול מזה שלי, ויש להניח כי ה- "expiry date" שלו יקדים את זה שלי. "

 

כחישוביו השגויים החשוכים מדעת האמת של המדע על מקורו וגילו של העולם, השמש, ירח, כוכבים, היקום, האדם..

כך חישוביך העיוורים מדעת האמת על ה"expiry date" שלי ושלך.

 

אבהיר לך את שרבות הבהרתי כבר מתחילת ובמהלך שנות כתיבתי בפורומים וגם בפורום זה והוא שאני נביא.  

נביא-האמת אנוכי היודע בוודאות מלאה לדברים הקרדינלים ביותר שיקרו בעולם הזה עולם-החיים ובעולם המוות.

למשל, שאחייה עד סוף העולם. ועד אז הרבה לפני סוף-העולם, זעם ה' על ראש רשעים יחול.

 

 

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=69&MessageId=21079808

הבעיה שלי LU TZE היא שאני יודע

מאת: ל נ צ ח   28/09/03 22:03

 

ציטוט קצר:

" בסוף אחרית-הימים עת יגיע צו-האלוהים העליון הנורא ויהרגוני. 
ומייד, בעקבות זאת על העולם יבוא החורבן. 

ידוע לי בוודאות שאנשים יחרפו נפשם למעני, הם ירוצו לתוך האש בכדי להצילני 
(על זאת הנבואה הידועה לי זה עשרות שנים עוד טרם העת בלהבהיר עליה ) "

...Dumb, dumb, dumb, dumb, dumb

02.04.17 | 21:07

טברנקלס, תראה מה אתה מביא על ראשנו בהערות שלך.

אינני רואה בעיה כלשהי. תגובתו היא טירוף משתולל, בדיוק כמו שצפיתי.

ניכר בו שהוא מאוכל בחרון בלתי נשלט, ואובד עשתונות מחמת מה שהוא תופש כדחיית "מעמדו" ו"נבואותיו".

הוא אינו יודע להתמודד עם ביקורת.

מוקיון מעורר חמלה...

02.04.17 | 21:16

הוכחת. אז די.

02.04.17 | 22:08

הוכחת. אז די.

מה tabernacles הוכיח זה שהוא ימשיך ביוזמתו להציק לי. 

 

מרוב רוע-ליבו ניכר שהוא לא מודע לכך שיצור מרושע אכול-קנאה הוא שבאופן תדיר פוסל במומו ושדעתו ודבריו עליי הם מתוך רוע-לב נטו.

מרוב חולניתו הקנאית המרושעת כלפיי המלאה בשקרים טפשות בורות בערות וסילוף. באופן מרושע שקוף ביותר שלא בעיניון,

במצח נחושה ללא שום יסורי מצפון על אזרח ותיק יותר מפי שתיים מבוגר ממנו,

המרושע הזה מכריז שימשיך ביוזמתו הפושעת כלפי.

 

 

 

 

 

03.04.17 | 00:37

הוכחת. אז די.

מה tabernacles הוכיח זה שהוא ימשיך ביוזמתו להציק לי. 

 

מרוב רוע-ליבו ניכר שהוא לא מודע לכך שיצור מרושע אכול-קנאה הוא שבאופן תדיר פוסל במומו ושדעתו ודבריו עליי הם מתוך רוע-לב נטו.

מרוב חולניתו הקנאית המרושעת כלפיי המלאה בשקרים טפשות בורות בערות וסילוף. באופן מרושע שקוף ביותר שלא בעיניון,

במצח נחושה ללא שום יסורי מצפון על אזרח ותיק יותר מפי שתיים מבוגר ממנו,

המרושע הזה מכריז שימשיך ביוזמתו הפושעת כלפי.

 

 

 

 

 

...Dumb, dumb, dumb, dumb, dumb

03.04.17 | 09:21

הוכחת. אז די.

מה tabernacles הוכיח זה שהוא ימשיך ביוזמתו להציק לי. 

 

מרוב רוע-ליבו ניכר שהוא לא מודע לכך שיצור מרושע אכול-קנאה הוא שבאופן תדיר פוסל במומו ושדעתו ודבריו עליי הם מתוך רוע-לב נטו.

מרוב חולניתו הקנאית המרושעת כלפיי המלאה בשקרים טפשות בורות בערות וסילוף. באופן מרושע שקוף ביותר שלא בעיניון,

במצח נחושה ללא שום יסורי מצפון על אזרח ותיק יותר מפי שתיים מבוגר ממנו,

המרושע הזה מכריז שימשיך ביוזמתו הפושעת כלפי.

 

 

 

 

 

לנצח, אולי אתה מתרגז יותר מדי, תתעלם וזהו. ותראה, בקישור הכחול שטברנקלס שם בסיום יש בסה"כ סרטוני אנימציה מדובבים יפים מאד, הרבה, ממש יפה, יותר יפה ממשפחת סימפסון, ראיתי כמה וזה מומלץ. לא צריך להתרגז, אי אפשר להכריח אף אחד להאמין במשיח, יש קצת שלא מאמינים , ובמדינה דמוקרטים זו זכותם.

עבור לעמוד
1, 2, 3, 4, 5
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר