20.03.17 | 16:54
הקשר בין "זריקת אצבע" לפרסום בפייסבוק…

מי היה מאמין של"זריקת אצבע" ולפרסום יש קשר ישיר
 ואפילו ישיר מאוד?

מי מאתנו לא מכיר את זה, פתחנו את הסמארטפון ואנחנו כבר עובדים ב"חצי אוטומט"
האצבע נזרקת על המסך ומדלגת לה במהירות של אצן אולימפי בין התכנים כאשר המעצור היחיד
שמחובר אליה היא העין שלנו שסורקת את המסך ומחפשת לה משהו שימשוך אותה ויגרה לנו את המוח.

הקשר בין "זריקת אצבע" לקמפיין דיגיטלי מנצח

אם אתם מבינים על מה אנחנו מדברים אז המאמר הזה הוא ללא ספק עבורכם!

לא סתם כאשר אנו מייצרים קמפיין אנחנו דואגים להסתכל על כל חלק וחלק בו,
מרמת הצבע ועד לרמת האימג' והכי חשוב – המסר.
זאת מכיוון שאנו מבינים שכדי לתפוס את הגולש, לא מספיק להיות רק הכי ממוקדים ולהיות מצוידים
בטכנולוגיה המתקדמת ביותר וחברת פרסום מקצועית.

בסופו של יום, צריך להבין כיצד מתנהג הגולש ואיך עובד הראש שלו
כשהוא נמצא ב"מצב אוטומט" שבו האצבע רצה לה, בחיפוש אחר התוכן האהוב והמוכר עליו.

מעניין??המשיכו למאמר המלא

PLAN.A

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
קידום אתרים