22.02.17 | 17:06
פרסום דיגיטלי - נכסים ברשת

בעולם דיגיטלי המתקדם בקצב מהיר ומתחדש לעיתים תכופות חשוב שלכל בעל עסק יהיו כמה שיותר
נכסים דיגיטליים אשר יהוו מנוף לצמיחה מכירתית,בסיס חזק ואיתן לתקשורת עם הלקוחות הקיימים וכמובן
המיתוג של העסק/המוצר שאתם מקדמים.

פוטנציאל הנכסים ברשת

כאשר אנו בונים נכון נכסים דיגיטליים  - פרסום דיגיטלי, מעצים את חוזקו של המותג שלכם ע"י חשיפה ללקוחות חדשים,המסר השיווקי
מגיע לקהלי היעד אליהם אתם רוצים להגיע באופן מדויק ושומר על אינטרקציה מתמשכת עם הלקוח שלכם.
ע"י מסרים שיווקיים אותם אתם מקדמים בערוצים יוצר אחידות ועוצמה שיווקית ומייצר הזדמנויות נוספות כגון שיתופי
פעולה
השלבים בפתיחת ערוצים דיגיטליים:
שלב 1 - ניתוח מצב נוכחי,מיהו קהל היעד,המתחרים והפוטנציאל העסקי שלכם.הגדרת מטרות,יעדים ומדדי הצלחה
שלב 2 - תוגנית עבודה הכוללת אסטרטגיה דיגיטלית נכונה לעסק שלך,זירות פעולה ותכנים שיווקיים
שלב 3 - הקמת הנכסים הדיגיטליים המותאמים לגלישה בכל המכשירים(כל סוגי הניידים והדפדפנים)
שלב 4 - קידום הנכסים הדיגיטליים ואופטימיזציה מלאה למדידה וניתוח תוצאות להגעה ליעדים שהגדרנו בשלב הראשוני

PLAN.A

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
קידום אתרים