רציתי לדעת אם שווק

אהלן יש ברשותי חנות בגדים מצליחה בתל אביב רציתי לעבוד על הדפסת קטלוגים ולחלק ללקוחות. אפשר פשוט לשים המון מידע על הקטלוגים אבל המחיר ממש יקר. מה אתם אומרים?

אתה לא רציני

אם תאלץ להשקיע 2 ש"ח בחוברת וכל השקעה תניב רווח (לא מחזור) של 3 ש"ח האם גם אז המחיר יראה לך יקר ?

ברור ששווה.

מיתוג פנימי לפני מיתוג החיצוני, ומטרתו ליצור הדפסת חוברות, חיבור בין העובדים לחברים. החברה אינה עוד מקום עבוד הדפסת ספרים, אלא גוף בעל חיים, ושפה משלו. באפשרותכם להגיד לאחרים להגדיר את החוקים הללו עבור עצמם. באפשרותכם ללכת צעד קדימה, ולהגדיר בעצמכם את הפולדרים הללו, כך שבכל יום, כשבאים והולכים מהעבודה , ירגישו העובדים שאתם הגדרתם עבורם. בסופו של יום, עובדיכם יצרו את המגע והקשר אל מול הלקוח. עובד עם הרגשה חיובית בעבודה יוכל לשדר אותה עבור תמיד ובתמורה, לקבל לקוח ממש חיובי.

צריך לחבון דברים לעומק

על מנת לבחון אם פרסום באמצעות קטלוגים שווה או לא, אני מציע קודם כל לברר: 1. מספר נותני שירות 2. האם באותו אזור שאתה מחלק קטלוגים יש נותני שירות נוספים המחלקים קטלוגים 3. יכולת התפוצה שלך. זאת אומרת, הרבה פעמים אנשים שגובים 21 שקל לשעת חלוקה של קטלוגים לא ממש מתאמצים, בחן האם יש לך אפשרות לחלק את הקטלוגים בתוך משרדי החברות. נניח את מתלבש על בניין ומצליח להפיץ את הקטלוגים שלך בין המזכירות שלך החברות, כך גדלים הסיכויים ללידים ומאידך קטנים הסיכויים לאיבוד ההשקעה בקטלוגים (אנשים זורקים מיד לאחר שמקבלים) 4. עדיף לחלק את הקטלוגים באזורים עסקיים בלבד (אזורי תעשייה, בורסה וכדומה), מאשר באזורים הומי אדם (תחנות רכבת, אוטובוסים). למה? קהל יעד רלוונטי. בהצלחה!
פליירים / עלונים הם לא האופציה הכי טובה ניתן לבצע פעילות אינטרנטית דגיטלית לשיווק מקומי שיהיה אפקטיבי בהרבה למשל רשימת דיוור או מערכת מסרונים

יואב קררי
פתרונות מעשיים
ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים.


אתר: http://www.pitron10.com
מייל: yoav@pitron10.com

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
ייעוץ עסקי
בחר
בחר