מוקד השארת הודעות לעסק

ערב טוב, יש לי עסק בתחום אימוני כושר אישיים. לאחרונה יצאתי בפרסומים בחדרי כושר באיזור מגוריי, פרסומות במקומונים ועוד. הבעיה המרכזית שלי היא שבזמן שאני מעביר שיעור אני עם נייד כבוי או על רטט ולפעמים יכול לעבור זמן רב עד שאני חוזר למספר שהתקשרו אליי ממנו. כשאני כבר חוזר לאותו מספר אני לא יודע את שם האדם בקו השני, איזה שיעור רצה, איך הגיע אליי ועוד ולכן חבר הציע לי לקחת חבילת שירות חודשים של מענה אנושי לעסקים. אני דיי מתלבט כי אני באופן אישי לא נתקלתי במקום שביקש ממני להשאיר פרטים, האם מישהו מכם נתקל? האם השארתם הודעה עם פרטים של הנושא לגביו התקשרתם? התשובות שלכם חשובות לי.

אנשים לא אוהבים לדבר עם מכונות

לכן מומלץ שתמצא שירות הודעות אישישיקבלו עבורך את ההודיות נשמע מכובד הרבה יותר.

יש גם מזכירה אנושית

אתה יכול לשלם למוקדים כאלה ואחרים שאם אחרי מספר צילצולים אין מענה השיחה מועברת אליהם למענה בצורה אוטמטית וכמובן שאתה יכול לשלם במגוון שיטות כגון 1. פר שיחה 2. תשלום חודשי קבוע

מוקד השארת הודעות לעסק

ערב טוב, יש לי עסק בתחום אימוני כושר אישיים. לאחרונה יצאתי בפרסומים בחדרי כושר באיזור מגוריי, פרסומות במקומונים ועוד. הבעיה המרכזית שלי היא שבזמן שאני מעביר שיעור אני עם נייד כבוי או על רטט ולפעמים יכול לעבור זמן רב עד שאני חוזר למספר שהתקשרו אליי ממנו. כשאני כבר חוזר לאותו מספר אני לא יודע את שם האדם בקו השני, איזה שיעור רצה, איך הגיע אליי ועוד ולכן חבר הציע לי לקחת חבילת שירות חודשים של מענה אנושי לעסקים. אני דיי מתלבט כי אני באופן אישי לא נתקלתי במקום שביקש ממני להשאיר פרטים, האם מישהו מכם נתקל? האם השארתם הודעה עם פרטים של הנושא לגביו התקשרתם? התשובות שלכם חשובות לי.

זה בהחלט כדאי

לדעתי אתה מפספס פניות. וכיוון ששיעור סגירת העסקאות נגזר מכמות הפניות זה חבל. מצטרפת להמלצה ובחום. יש הרבה חברות של call center. יש מס' סוגי חבילות שתוכל לרכוש, המענה מתחבר לאחר מס' צלצולים כמו שכבר ציינו כאן כבר עמיתי. בהצלחה איריס ניהול שיווק במיקור חוץ ויעוץ לעסקים iris@irisrt.biz 0507749937

אנשים לא אוהבים לדבר עם מכונות

לכן מומלץ שתמצא שירות הודעות אישישיקבלו עבורך את ההודיות נשמע מכובד הרבה יותר.

מאוד מסכימה! אנשים בהחלט ואני מבינהם לא אוהבים לדבר עם מכונות, אבל

מצד אחד זה מאוד חכם כדי לא להפסיד פניות אבל מצד שני, אין כמו מענה אנושי...אני למשל העברתי את חשבון הבנק שלי ללייב שזה אומר בנקאי אישי שזמין לי גם בצ'ט וגם בהודעות, ולי למשל מאוד חשוב השירות האישי ולא להמתין על הקו ולדבר עם מכונה אוטומטית..אז תחשוב על זה מצד הלקוח ולא מצד המעסיק..

מענה אנושי ללא ספק פתרון אידאלי ובעלויות סבירות

ראיתי אצל בית העסק הזה דוגמא יפה לזה אריזות למתנה.

שלום, קח בחשבון שגם צליל עסקי | צליל המתנה עסקי ללא מענה אנושי או בשילוב יכול לעשות פלאים לשיווק העסק שלך.

מדובר על קריינות מקצועית המשולבת עם מוסיקת רקע מתאימה שמחליפה את צליל החיוג הסטנדרטי של הנייד שלך...

 

כמו שכולם יודעים - רושם ראשוני זהו אלמנט מאוד מאוד חשוב וחבל לפספס אותו.. גם במידה ותחליט לוותר על מענה אנושי לעסק

עדיין קיבלת מיתוג קולי שיווקי שיעשה רק טוב לעסק שלך. 

 

קצת דוגמאות שתבין על מה מדובר:

צליל עסקי -- פאנטון לנייד -- קריינות למרכזיה

בהצלחה emo_01.png

 

 

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

http://smartjingles.co.il/


077-5002925 / 054-6978151

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים


הפקת ג'ינגלים יצירתיים וייחודיים לכל מטרה !

צליל עסקי | קריינות מרכזיה | ג'ינגל שיווקי | ג'ינגל לרדיו

אתר הג'ינגליםhttp://smartjingles.co.il/

077-5002925 / 054-6978151

חברי

בעולם השפע והריבוי-הצורך לספק את שברון הלב של הלקוח הוא כאן ועכשיו

מה שלא נסגר מייד או כאן מתחיל להיות תהליך ארוך טווח

 לכן תמיד עדיף לדבר מיידית עם הלקוח הפוטנציאלי-בכול מקרה אתה יכול להתקשר עם חברת מוקד מענה להציג להם תסריט שיחה ולקבל את הפנייה אחר כך למייל שלך - זה הרע במיעוטו בעניין זה

 

דורון עמית

www.doronamit.co.il

דורון עמית


יועץ עסקי


www.doronamit.co.il

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
ייעוץ עסקי
בחר
בחר