עמילן עמיד- פחמימות מרזות, לסוכרתיים ולמצבי עמידות לאינסולין

עמילן עמיד, פחמימות מרזות, לסוכרתיים ולמצבי עמידות לאינסולין

https://www.youtube.com/watch?v=KVimIh3_HzU

חמימות שאתה צורך, כמו אלה בדגנים, פסטה ותפוחי אדמה, הם עמילן.

סוגים מסוימים של עמילן עמידים לעיכול, ומכאן המונח עמילן עמיד.

עמילן עמיד מתפקד באופן דומה לסיבים מסיסים ותוססים, ועוזרים להאכיל את החיידקים הידידותיים במעיים שלך ולהגדיל את הייצור של חומצות שומן קצרות שרשרת כמו בוטיראט.

מעניין לציין שהדרך בה אתה מכין אוכלים המכילים עמילן משפיע על תוכן העמילן שלהם, שכן בישול או חימום הורסים עמילנים עמידים ביותר.

עם זאת, אתה יכול "לכבוש מחדש" את תכולת העמילן העמידה של כמה מאכלים על ידי מתן התקררות לאחר הבישול.

למרות שאין המלצה רשמית לצריכת עמילן עמיד, רבים מהמחקרים המראים כי היתרונות הבריאותיים השתמשו ב 15-30 גרם ליום.

להלן 9 מזונות המכילים כמויות גבוהות של עמילן עמיד.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה