שאלה

שאלה

שלום, שמי ערן ואני בן 26 שסובל מחרדה ומטופל 5 שנים אצל פסיכיאטר מאז הצבא. ובכן כרגע אני גר בבית ולא עובד או לומד. בקיצור מתכון להתאונה. אני כרגע לא לוקח שום תרופה בהמלצת הרופא וזאת לאחר שלקחתי כמעט את כל התרופות שיש וללא הצלחה. לפני חודש הפסקתי את השילוב האחרון שלקחתי שהיה סורבון ווולבוטרין. עד היום אני מרגיש כאילו לא הפסקתי את התרופות דבר שמלחיץ אותי מאוד כי יש לי בעיות שהתחילו עם התרופות ולא עברו. כגון : בעיה בתיפקוד המיני, לפני התרופות הייתי רגיש לחלב ולמתוק והתרופות שינו את זה ועכשיו אני עדיין לא רגיש כלל למתוק וחלב. מיותר לציין שעליתי במשקל ולפני התרופות הייתי בחור רזה. כשהתחלתי לקחת את הסורבון הכדור פגע לי בזיכרון ובריכוז ועד היום אני מרגיש שהפגיעה שם ולא עוברת. האם התופעות האלו לא יעבורו ? האם יש פגיעה בבולטת התריס??

תופעות לוואי

שלום לך, השילוב של התרופות שנטלת לא גורם לפגיעה בתפקוד המיני, עליה במשקל ובטח לא מרפא רגישות לדברי חלב ומתוקים. הנטיה לייחס תופעות שונות לטיפול תרופתי היא טבעית ומובנת, אך בחלק ניכר מהמקרים מביאה למסקנות מטעות, לכן קיימת חשיבות רבה להתייעץ במקרים אלו עם איש מקצוע. בברכה, ד"ר אירנה ספקטור.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
פסיכיאטריה
בחר
בחר