ציפרלקס ועוררות מינית

אני לוקחת ציפרלקס כבר שלושה חודשים, כדור אחד של 10 מ"ג ביום. אני מרגישה חוסר חשק מיני בכל התקופה הזו. האם יש קשר ומה ניתן לעשות בנידון? תודה רבה

חוסר חשק מיני בעקבות הציפרליקס

בעקבות נטילת ציפרליקס במשך כשנתיים, הריני יכולה להעיד על כך שאין חשק מיני בכלל, הכדור הורס כל חלקה טובה.

תשובה

שלום לך, אכן, אחת התופעות לוואי השכיחות בטיפול בציפרלקס (וכל התרופות מקבוצת SSRI אליה משתייך) היא ירידה בחשק מיני. בחלק ממטופלים התופעה הולכת ונעלמת עם הזמן לאורך תקופת הטיפול, אך לא אצל כולם. התופעה הינה הפיכה עם הפסקת הטיפול. לפעמים מעבר לתכשיר אחר מאותה קבוצה יכול לשפר מצב. במידה ותופעת לוואי זו לא נעלמת ויש פגיעה משמעותית באיכות חיים כתוצאה מכך, ניתן לשקול מעבר לתכשיר נוגד דיכאון מקבוצה שונה, כמובן בהתייעצות עם רופא המטפל. בברכה, ד"ר אירנה ספקטור.

חוסר חשק מיני בעקבות הציפרליקס

בעקבות נטילת ציפרליקס במשך כשנתיים, הריני יכולה להעיד על כך שאין חשק מיני בכלל, הכדור הורס כל חלקה טובה.

חשק מיני-מת!!!

אז חשבתם שנפטרה בעיה אחת-"בעייה פסיכיאטרית" לקחתם כדור שיפתור ואופס....נולדה בעיה חדשה אין חשק מיני ואז יש באמת -דכאון!!!

גם לי זב קרה אני ככ מבינה אותך 

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
פסיכיאטריה
בחר
בחר