עורך דין תעבורה בחיפה

אכתוב היום על התנהגות נכונה ועל פי תקנת תעבורה במעבר חצייה. לאחרונה שונתה תקנה 67 לתקנות התעבורה  בעניין מעבר חצייה. אם לפני התיקון נדרש הולך הרגל לסכן את עצמו במידה מסוימת ולדרוך על מעבר החצייה כדי שהנהגים יעצרו ויתנו לו זכות קדימה, כיום הנהג נדרש להאט ולעצור אם נראה כי להולך הרגל הייתה כוונה לחצות במעבר החצייה.  זאת ועוד שאם רכב בנתיב אחר האט ועצר על הנהג להאט ולעצור גם כן. זהו שינוי מאוד מבורך בהתייחס לתקנת התעבורה שהייתה בעבר. חשוב לדעת שבנושא התנהגות בקרבת מעבר חצייה יש סעיף גם באיסורי עקיפה ושם נאמר שעקיפה אסורה כאשר רכב מתקרב למעבר חצייה. בעוד שעקיפה בתוך צומת מותרת במספר מקרים, לפני מעבר חצייה אין סייגים ועקיפה אסורה בהחלט. הסיכון שבעקיפה כזאת הוא  רב ולכן חשוב לא לבצע עקיפה בקרבת מעבר חצייה כדי שלא תזדקק לעורך דין תעבורה בחיפה במקרה שתיתפס או במקרה הגרוע יותר שתהיה תאונה. זכרו שפגיעה בהולך רגל תמיד תהיה תאונה קטלנית. 

 

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיני תעבורה