האם יש הצדקה לעשות איבחון יקר לתלמיד בכתה י"א?

שלום רב, הבן שלי הוא תלמיד טוב, למרות שקצת מתקשה בשפות ובלשון. יועצת ביה"ס שלחה אותו ביוזמתה לאיבחון ראשוני אצל פסיכולוגית. הפסיכולוגית ממליצה, שהוא יעבור איבחון מלא (בעלות של כ 2,500 ש"ח), כי יש חשש שיש לו בעיה ב"מודעות פונולוגית". לדבריה, אם זה כך, יש סיכוי שהוא יזכה ל"הקלות" (תוספת זמן במבחנים?). השאלות שלי: א. האם יש הצדקה לעשות אבחון לתלמיד טוב שעוד שנה מסיים תיכון? ב. אם היתה לו בעיה אמיתית, איך זה שלא עלו על זה קודם? אציין, שעלות האבחון מהווה עבורנו בעיה רצינית, אבל אם נשתכנע, שטובת הילד מחייבת אז ננסה לארגן את הסכום. אשמח לקבל הצעות והתייחסויות. תודה.

תגובה

אנא התקשר אליי היום אחרי השעה 21:00 ואוכל לתת לך תשובה מפורטת. ליאור דגן מומחה ללקויי למידה 052-2933025 077-9336644
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
לקויות למידה
בחר
בחר