פתרון לאינסומניה כתוצאה מסטרס (***ההודעה עברה עריכה***)

שלום לכל הערים, מזמן כבר רציתי לכתוב כאן ומשום מה לא עשיתי זאת עד כה. לפני שנה ושלושה חודשים ילדתי את בני השני (יש לי בת בכורה). לאחר 3 חודשים התחילו אפיזודות של קושי להירדם. אט אט האפיזודות הפכו לנדודי שינה קבועים עד כדי כך שלילות שלמים לא הייתי נרדמת או שהייתי נרדמת ומיד מקיצה עם דפיקות לב, זיעה קרה ותחושה נוראית ששוב לא ארדם הלילה. העניין נמשך מס' חודשים. היות ועד אז לא סבלתי כלל מנדודי שינה לא ידעתי מה לעשות. פניתי לרופאי המשפחה, לנטורופתים, דיקור סיני להרגעה, שתיתי תה מיוחד וכלום ךא עזר. יום שבת אחד פשוט התמוטטתי. הגעתי למוקד והתחננתי שיתנו לי כדורי שינה. מכיוון שזו הייתה פעם ראשונה בחיי שלקחתי כדורי שינה הם השפיעו בשניות. אל תשכחו שכל אותו הזמן יש לי תינוק שמתעורר כל שעתיים בלילה.... במקרה הגעתי למטפלת בטיפול קוגניטיבי התנהגותי. כבר ביום ראשון היא הסכימה לקבל אותי והתחלנו להיפגש. כבר מהמפגש השני איתה חל שיפור משמעותי ואחרי המפגש השלישי או הרביעי כבר פסקו תופעות האינסומניה. מה שעשינו במפגשים זה יומן שינה וקצת שיחות על החרדה מ"לא להירדם". יומן השינה זה למעשה דיאטת שינה קשה מנשוא. הגוף כל כך עייף עד שהוא מתמוטט. אחרי 7 מפגשים סיימנו את הטיפול ואני חייבת לומר שעברה כמעט שנה וטפו טפו לא היו לי בעיות שינה. יש כמה דברים שאני עדיין מקפידה עליהם כמו לא לישון שנת צהריים או לא להשלים שעות שינה אם חלילה היה מקרה של קושי להירדם ועוד ועוד.. ואין לילה שאני לא הולכת לישון עם חשש קל שלא ארדם אך אני מצליחה לגרש את המחשבות ונרדמת. בזכות המטפלת הנהדרת והמקצועית חיי חזרו למסלול תקין, שלוות הנפש ושמחת החיים חזרו אלי. אגב, השיטה שהיא מטפלת בה נקראית CBT. אני ממליצה מאוד למי שסובל ועדיין לא ניסה שיטה זו. לילה טוב ושינה ערבה אני
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
הפרעות שינה