מנהל מדור שכר והטבות.

 שלום,

 איזו הכשרה נדרשת בכדי למלא  תפקיד שכזה ?

 איך צוברים ניסיון/ ממה מתחילים על מנת להגיע לתפקיד שכזה.

 

 תודה

הדרישות עשויות להשתנות בהתאם לגודל ואופי הארגון. לרוב יועדפו בעלי השכלה בכלכלה/ראית חשבוו+ נסיון ניהולי. בארגונים קטנים עשויים להסתפק בבוגר קורס חשבי שכר+ נסיון בתחום+נסיון ניהולי.

ומה מהות התפקיד במה הוא שונה מחשב שכר?

 הבנתי שהוא מנהל את צוות מנהלי השכר... אך אילו עוד פונקציות  עושה בתפקידו מנהל שכזה?

למה צריך יידע בכלכלה?

התפקיד יכול להשתנות מארגון לארגון לפי צרכיו. כללית, התפקיד כולל אחריות על נושא השכר בארגון ויישום מדיניות הארגון בתחום השכר וההטבות.בניית תכנית עבודה שנתית בתחום שכר כולל  תקנים, תגמולים, תמריצים ונלווים, ואחריות לניהול תקציב השכר של הארגון.הטמעת תוכנות רלבנטיות בארגון, עבודה מול ספקי שרות לארגון בתחומים הרלבנטיים.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
יעוץ ללימודים וקריירה
בחר
בחר