דימום קצר לאחר יחסים

היי,

התחלתי לקחת גלולות חדשות (זואלי) בלי הפסקה מהגלולות הקודמות (מינס)

במשך כל החודש קיימתי יחסי מין (ללא קונדום, אך תמיד גמר בחוץ) ותמיד לקחתי את הגלולה בזמן (מקסימום בהפרש של שעתיים לכאן או לכאן)את הגלולות הלא פעילות בחפיסה התחלתי לקחת ביום רביעי האחרון וביום שישי האחרון בלילה קיימתי יחסי מין בלי קונדום (אבל גמר בחוץ) לאחר היחסים הלכתי לעשות פיפי ושניגבתי ראיתי שיש דם על הנייר, אחכ גם ראיתי שיש כתמים של דם על הסדין.. מצד אחד שמחתי כי חשבתי שקיבלתי מחזור (זה בדיוק הימים של הגלולות הלא פעילות והיתי צריכה לקבל כי בדרך כלל עם הגלולות הקודמות היתי מקבלת לאחר הגלולה השלישית הלא פעילה, לפי החישוב זה ביום שבת, היום)

מצד שני, ופה הבעיה מתחילה בזה שמאז היחסים לא היה עוד דימום.. אך יש קצת כאבים בבטן התחתונה.. אבל אין דימום בכלל.. 

מה זה יכול להיות? למה המחזור לא מגיע? יש סיכוי להריון? 

הכל בסדר, אין חשש משמעותי להריון.

 

שלומלום


מייל  shlomloms@walla.com 


 

מנהל הפורום
10,000+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה:
עבור לפורום:
סקסולוגיה
בחר
בחר