ממסר של סלקום עבור לקויי שמיעה

היי, חבר'ה היום קראתי בעיתון וגליתי את ידיעה בעיתון שבה כתוב: "חברת סלקום משיקה מוקד שירות לקוחות עבור קהילת כבדי שמיעה בישראל, בשיתוף ארגון בקול, הפועל למען כבדי שמיעה ומתחרשים." וזה הכל, אין כתבה או ידיעה ארוכה מזה. אין מספר גישה. אני מאד שמח בעניין זה אך מעלה בי שאלה כתוב שזה עבור שירות לקוחות כלומר שיש חירשים מחזיקים במכשירי סלקום ????? ואם אכן יש ויש הרבה מספיק עבור הקמת שירות כזה, אולי היה עדיף להתרכז ולהתאמץ בחברה שבה קהילת חירשים מרובה כלומר חברה "אורנג'". אך בצד השני, עדיף אחד מאשר כלום ! אך כידוע לי שהיום תערך מפגש עם סלקום ו"בקול" על הקמת ממסר. בין מוקד לשירות לקוחות לבין ממסר יש הבדל גדול. אז אולי אחד מהם טועה... למען אינטרס של חירשים אקווה שבידיעה שבעיתון טועה ואכן תקום ממסר שזה יותר מתאים לחירשים מאשר משירות לקוחות לקהילת חירשים. טוב אז לבטח הכל יתברר בסופו של דבר היום במפגש "בקול" עם סלקום שתערך היום והנה לינק למפגש זה. ב ה צ ל ח ה!!!
הנושא נעול

קישור למוקד התמיכה ללקויי שמיעה של סלקום, ביוזמת "בקול"

חשוב להבהיר: השירות של סלקום ניתן לכולם. אין הכרח להיות מנוי סלקום. קישור למוקד השירות תוכלו למצוא באתר "שומעים ברשת" http://www.hearing.org.il/ כמו כן, תרשו לי להמליץ על אתר מיוחד במינו, מסעה של כריסטי לעולם הצלילים. עדות אישית של בחורה שעברה ניתוח שתל קוכליארי.

בשתי מילים : כל הכבוד !!!!! ומדהים !!

כל הכבוד - גדול מהחיים

ברכות לארגון "בקול" שקידם מבצע חשוב זה וברכות גם למנהל הפורום הנוכחי על תמיכתו הבלתי מסוייגת במבצע.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
חרשים וכבדי שמיעה
בחר
בחר