בשורה טובה למנויי מקשרפון

אחרי סידרת פגישות עם אנשים בכירים מביטוח לאומי והגענו להסכם:והוכחנו ועמדנו במבדקי אבטחה נוקשים של ביטוח לאומי. מהיום כל חרש/כבד השמיעה יכול להזדהות וולברר בטלפון עם ביטוח לאומי דרך תחנת ממסר מקשרפון, בנושא קצבת שיקום,קצבת נכות,גמלת זקנה,קצבת שאירים,קבלת טפסים דרושים וכדומה. במקום להתרוצץ לסניף ביטוח לאומי ולהמתין תור ולקבל טפסים ולמלא..לשאול שאלות או בירורים,אפשר לעשות הכל בטלפון כל מנוי מקשרפון יכול להתקשר רק שיש לו כרטיס אישי מביטוח לאומי עם קוד אישי משלו (ראה את התמונה המצורפת) יכול להתקשר לברר דרך מקשרפון. לא צריך להתרוצץ ולהמתין בתור לביטוח לאומי,די בטלפון אחד וזהו.חסכון גדול בעצבים,הפסד שעות עבודה,נסיעה,וזימון מתורגמנית וכדומה. שירות טלפונית של ביטוח לאומי הוא: מספרי המוקדים הם: 08‎-9369696 08‎-6509999 המוקדים פועלים בימים א-ה בין השעות 8:00 - 15:00 נא רשמו בספר טלפונים שלכם. כל הזמן אנו משתדלים כל זמן לשפר ולייעל את שירות מקשרפון מהיר וזמין. בברכת שנה טובה וחתימה טובה צוות והנהלת מקשרפון בע"מ
הנושא נעול

כל הכבוד על היוזמתך,

אני מורידה את הכובע בפנייך! שנה טובה וחג שמח לכולם בברכה מאמא אורית

תודה לך, והנני מצרף מכתב של ביטוח לאומי

ראה את מכתב ביטוח לאומי לכל מעונינים להצטרף למקשרפון או שרוצים לדעת עוד פרטים,אפשר לשלוח אלי בדוא"ל aharon_33@walla.co.il בברכת חג שנה טובה וחתימה טובה. מצוות עובדים והנהלת מקשרפון
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
חרשים וכבדי שמיעה
בחר
בחר