גם לי יש שאלה : )

גם לי יש שאלה : )

יש לי מיליון קילו להוריד (40) ולאחרונה החלטתי לעשות משהו רציני באמת כי אני כבר בגיל גבולי (23) ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה להוריד בקיצור... נרשמתי למכון כושר - ברור לי אחרי מיליון דיאטות שספורט ותזונה נכונה ביחד הם השילוב היחיד שבאמת יעשה את העבודה (ולא משנה מה יגידו כל אוכלי התרופות למיניהן) הבעיה שלי היא: אוקי... כשאני במכון כושר אז בא לי להישאר שם לנצח וממש כיף לי להתעמל (לא משנה שאני בגודל פי 5 מכל מי שמתעמל שם...) אבל.... קצת קשה לי להגיע לשם... הקטע הפסיכולוגי של לקום ולעשות את זה- עדיין לא הצלחתי להשתלט עליו למישהו יש איזו עצה או טיפ??? תודה מראש :)

לא להגזים

א. לא בהכרח קשה יותר לרזות גם הרבה אחרי גיל 23 אמנם יש ירידה בהוצאה הקלורית הבסיסית אך יש גם פוטנציאל ליותר בגרות ומשמעת עצמית. ב. ממש אין חובה להתאמן בחדר כושר כדי לרזות הדגש צריך להיות בעיקר על הגבלה קלורית ופעילות אירובית שניתן לממש גם בחוץ: הליכה ריצה אופניים וחיזוק השרירים. בעקרון כל פעילות ודיאטה שלא תוכלי להתמיד בה לטווח ארוך תגרור השמנה חוזרת.

הרגלים הרגלים הרגלים

את כבר יודעת הכל. כל מה שאת צריכה עכשיו זה (החלק הקשה) לסגל לעצמך הרגלים חדשים. מה שזה אומר זה למצוא הרגלי אכילה ופעילות גופנית שיתאימו לך. למצוא את המינון הנכון בחדר כושר, כזה שתוכלי לעמוד בו ועדיין לקבל מספיק פעילות גופנית. עם הזמן (והרבה מאמצים) ההרגלים החדשים יהפכו לאורח החיים החדש שלך ויהיה קצת יותר קל. וכן, מדובר בהרבה מאוד עבודה ומאמצים. בהצלחה.

יש לי טיפ

אני בת 9 ואני אוכלת פחות ממה שאכלתי לפני קודם אני מורידה את הסוכרים והממתקים ואוכלת יותר פרות וירקות אז הלכתי לפני 3 שבועות לדיאטנית והופ! ירדתי קילו 100

לא להגזים

א. לא בהכרח קשה יותר לרזות גם הרבה אחרי גיל 23 אמנם יש ירידה בהוצאה הקלורית הבסיסית אך יש גם פוטנציאל ליותר בגרות ומשמעת עצמית. ב. ממש אין חובה להתאמן בחדר כושר כדי לרזות הדגש צריך להיות בעיקר על הגבלה קלורית ופעילות אירובית שניתן לממש גם בחוץ: הליכה ריצה אופניים וחיזוק השרירים. בעקרון כל פעילות ודיאטה שלא תוכלי להתמיד בה לטווח ארוך תגרור השמנה חוזרת.

אני לא בעד להמתקד בסוג אחד ויחיד של ספורט.

ככל שמגוונים כך הסיכוי להתמדה גובר. כדי לאהוב ספורט, או יותר נכון כדי ללמוד לאהוב את זה באם מישהו לא אוהב, צריך לחוות זאת בצורה רחבה- ולכן גיוון ונסיונות של מספר תחומים/ צורות של פעילות גופנית רק יסייע. אם הולכים, למשל, אני בדעה שכדאי עם הזמן לנסות לעבור מדי פעם לקצת ריצה.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר