דעה אישית שלי על הרכבת הקלה

רק דעה אישית שלי, טעות לבנות את הרכבת הקלה, הסיבות:

  1. בשנת 2022 לא יהיו פקקים לכן לא יהיה צורך ברכבת הקלה מהסיבות הבאות:
  2. יהיו רחפנים שיחליפו את השליחים וככה יפנו את הכבישים.
  3. יהיו רחפנים שיטיסו אנשים וגם זה יפנה את הכבישים
  4. יהיו רכבים מסחריים ומשאיות אוטונומיות שיכנסו לערים בלילות כי לא יהיה באותם רכבים נהג אנושי אז לא תהיה בעיה  לרכב להגיע בכל שעה אפילו בלילה ואז הם יפנו את הכבישים במהלך היום.
  5. רוב האנשים כבר לא יסעו לעבודה כי רובוטים יחליפו אותם במקומות העבודה אז הרבה פחות אנשים יסעו לעבודה והכבישים יהיו פנויים במהלך היום.
  6. גם למי שעוד תהיה עבודה יעבוד רק חלק מהימים במשרד ובמקום הוא יעבוד מהבית יום אחד בשבוע לפחות כי תהיה טכנולוגיה מתקדמת של מציאות מדומה וניתן יהיה לעבוד מכל מקום ממש כאילו אתה במשרד.
  7. הרכבים הפרטיים יהיו אוטונומים ואנשים לא יחזיקו רכב בבעלות שלהם כי ניתן יהיה להזמין באמצעות אפליקציה רכב בתוך כמה דקות.
  8. יהיו רכבים בגדלים מותאמים אישית, רכב קטן לאדם אחד, רכב גדול קצת יותר לשני אנשים וכו' וככה הכבישים יהיו פחות עמוסים.
  9. הרכבים האוטונומיים ינהגו בצורה יעילה בהרבה מבני אדם וגם זה יפחית את העומס בכבישים.
  10. מי ירצה לנסוע ברכבת קלה שמונעת בדלק בזמן שרכבים אוטונומיים ורחפנים יהיו מונעיים בשנת 2022 באנרגיה סולארית?

 

לקינוח עוד כמה דעות אישיות שלי:

בשנת 2020 יהיו מאה אלף מובטלים כתוצאה מכניסת הרובוטים והבינה המלאכותית למקומות העבודה(באדיבות הלמידה העמוקה של המכונות) , בשנת 2025 יהיו בארץ מיליון וחצי מובטלים מאותה סיבה.

בשנת 2022 תהיה תביעה ייצוגית של לפחות 1000 מיליארד שקל נגד המדינה בגלל שהמדינה לא נערכת כראוי למשבר הרובוטים.

בשנת 2022 לדעתי כולם יבינו שהרכבת הקלה הייתה טעות.

לדעתי תהיה ועדת חקירה ממלכתית.

יש עדיין מה לעשות אבל לדעתי לא עושים מספיק, יש לי תכנית מסודרת להערכות למשבר.

רק דעה אישית שלי, טעות לבנות את הרכבת הקלה, הסיבות:

  1. בשנת 2022 לא יהיו פקקים לכן לא יהיה צורך ברכבת הקלה מהסיבות הבאות:
  2. יהיו רחפנים שיחליפו את השליחים וככה יפנו את הכבישים.
  3. יהיו רחפנים שיטיסו אנשים וגם זה יפנה את הכבישים
  4. יהיו רכבים מסחריים ומשאיות אוטונומיות שיכנסו לערים בלילות כי לא יהיה באותם רכבים נהג אנושי אז לא תהיה בעיה  לרכב להגיע בכל שעה אפילו בלילה ואז הם יפנו את הכבישים במהלך היום.
  5. רוב האנשים כבר לא יסעו לעבודה כי רובוטים יחליפו אותם במקומות העבודה אז הרבה פחות אנשים יסעו לעבודה והכבישים יהיו פנויים במהלך היום.
  6. גם למי שעוד תהיה עבודה יעבוד רק חלק מהימים במשרד ובמקום הוא יעבוד מהבית יום אחד בשבוע לפחות כי תהיה טכנולוגיה מתקדמת של מציאות מדומה וניתן יהיה לעבוד מכל מקום ממש כאילו אתה במשרד.
  7. הרכבים הפרטיים יהיו אוטונומים ואנשים לא יחזיקו רכב בבעלות שלהם כי ניתן יהיה להזמין באמצעות אפליקציה רכב בתוך כמה דקות.
  8. יהיו רכבים בגדלים מותאמים אישית, רכב קטן לאדם אחד, רכב גדול קצת יותר לשני אנשים וכו' וככה הכבישים יהיו פחות עמוסים.
  9. הרכבים האוטונומיים ינהגו בצורה יעילה בהרבה מבני אדם וגם זה יפחית את העומס בכבישים.
  10. מי ירצה לנסוע ברכבת קלה שמונעת בדלק בזמן שרכבים אוטונומיים ורחפנים יהיו מונעיים בשנת 2022 באנרגיה סולארית?

 

לקינוח עוד כמה דעות אישיות שלי:

בשנת 2020 יהיו מאה אלף מובטלים כתוצאה מכניסת הרובוטים והבינה המלאכותית למקומות העבודה(באדיבות הלמידה העמוקה של המכונות) , בשנת 2025 יהיו בארץ מיליון וחצי מובטלים מאותה סיבה.

בשנת 2022 תהיה תביעה ייצוגית של לפחות 1000 מיליארד שקל נגד המדינה בגלל שהמדינה לא נערכת כראוי למשבר הרובוטים.

בשנת 2022 לדעתי כולם יבינו שהרכבת הקלה הייתה טעות.

לדעתי תהיה ועדת חקירה ממלכתית.

יש עדיין מה לעשות אבל לדעתי לא עושים מספיק, יש לי תכנית מסודרת להערכות למשבר.

כתבת יפה, לדעתי. לפחות  חלק מניבוייך נכונים.

 


לתופף על פח - תענוג.

תודה רבה על המחמאה

אכן ,המציאות משתנה לנגד ענינו. אבל מה ענין הרכבת הקלה לכך? היא יכולה להחליף אלפי רכבים אוטונומיים, ובנוסף,אנשים ילכו קצת ברגל, ולדעתי מרכזי אוכלוסיה חיוניים מאוד לאדם. זה המקום בו מתראים נפגשים,מכירים,האדם ייצור חברתי ויעדיף להסתופף בקרב דומים לו. לכן ,לא יישב ספון בכורסתו בודד ווירטואלי. הבט כבר כיום כמה אנשים חשים דחף חזק לצאת....בארים פאבים,תאטראות וכיו"ב. 

הבדידות ,מכה קשה ביותר ! ולטעמי אנשים יחפשו תמיד את קרבת אחרים. 

לגבי משאיות אוטונומיות ושליחויות בלילה....רעיון מצוין. ולדעתי ישים ומתחייב. 

 

מרכזי הערים יסגרו לרכבים פרטיים, ואלו ישארו חונים בחניוני ענק מחוץ לעיר,אם בכלל. 

בתוך המרכזים, רכבת קלה ומטרו, ודו גלגליים על הכבישים,מה שיחסוך המון זמן. למרות שחשבנו בעבר שהמיכון ישאיר הרבה זמן פנוי,ומסתבר להכל להיפך....אנשים עובדים יותר שעות. והלחץ גדול.

יש להניח שיותר אנשים יעבדו , פחות שעות ,אם המיכון בכל זאת ישחרר זמן.....ויחליף מקצועות.

אנשים רבים יותר יעבדו שלושה ימים בשבוע, במקום מעטים שעובדים כ"חמורים" בשכר גבוה, השכר יתחלק בין כמה עובדים.

אני מקווה שבזמן הפנאי,אם יווצר....אנשים ילכו לסמינרים,יטפחו ידע והשכלה, מה שיאפשר צעידה קדימה לעתיד טוב יותר,

כמו כן יווצרו מגוון פעילויות חברתיות מתבקשות, למנוע בדידות ונידוי.

והתקווה הגדולה ביותר, שלא נשאיר מאחור ציויליזציות גדולות, שיכו בכולנו כבומרנג, אם כך יקרה.  

אגב רכבים אוטונומיים, יש למצוא פתרונות לסוללות המשומשות. זו סכנה גדולה לסביבה. 

מנהל הפורום
10,000+

אכן ,המציאות משתנה לנגד ענינו. אבל מה ענין הרכבת הקלה לכך? היא יכולה להחליף אלפי רכבים אוטונומיים, ובנוסף,אנשים ילכו קצת ברגל, ולדעתי מרכזי אוכלוסיה חיוניים מאוד לאדם. זה המקום בו מתראים נפגשים,מכירים,האדם ייצור חברתי ויעדיף להסתופף בקרב דומים לו. לכן ,לא יישב ספון בכורסתו בודד ווירטואלי. הבט כבר כיום כמה אנשים חשים דחף חזק לצאת....בארים פאבים,תאטראות וכיו"ב. 

הבדידות ,מכה קשה ביותר ! ולטעמי אנשים יחפשו תמיד את קרבת אחרים. 

לגבי משאיות אוטונומיות ושליחויות בלילה....רעיון מצוין. ולדעתי ישים ומתחייב. 

 

מרכזי הערים יסגרו לרכבים פרטיים, ואלו ישארו חונים בחניוני ענק מחוץ לעיר,אם בכלל. 

בתוך המרכזים, רכבת קלה ומטרו, ודו גלגליים על הכבישים,מה שיחסוך המון זמן. למרות שחשבנו בעבר שהמיכון ישאיר הרבה זמן פנוי,ומסתבר להכל להיפך....אנשים עובדים יותר שעות. והלחץ גדול.

יש להניח שיותר אנשים יעבדו , פחות שעות ,אם המיכון בכל זאת ישחרר זמן.....ויחליף מקצועות.

אנשים רבים יותר יעבדו שלושה ימים בשבוע, במקום מעטים שעובדים כ"חמורים" בשכר גבוה, השכר יתחלק בין כמה עובדים.

אני מקווה שבזמן הפנאי,אם יווצר....אנשים ילכו לסמינרים,יטפחו ידע והשכלה, מה שיאפשר צעידה קדימה לעתיד טוב יותר,

כמו כן יווצרו מגוון פעילויות חברתיות מתבקשות, למנוע בדידות ונידוי.

והתקווה הגדולה ביותר, שלא נשאיר מאחור ציויליזציות גדולות, שיכו בכולנו כבומרנג, אם כך יקרה.  

אגב רכבים אוטונומיים, יש למצוא פתרונות לסוללות המשומשות. זו סכנה גדולה לסביבה. 

אני רציתי כבר מזמן להקים מפעל למיחזור סוללות משומשות. זה נראה כל כך אפשרי.   איך יתכן שאין פה יוזמה כזו.

אגב, הייתי שמחה מאד לו היוזמה, הניהול והפעילות הכימית במפעל כזה היתה של נשים בלבד.

 


לתופף על פח - תענוג.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
אקטואליה ופוליטיקה
בחר
בחר