וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "הצלילה של אשלי יאנג פאתטית"

קשר מנצ'סטר יונייטד סופג אש אחרי סחיטת הפנדל נגד סוסיאדד. "רמאי, הנופל הכי מפורסם מאז התפוח של ניוטון"

אשלי יאנג מככב הבוקר (רביעי) בכותרות של כל אתרי הספורט באנגליה והסיבה לכך לא ממש טובה. מנצ'סטר יונייטד התארחה אמש אצל ריאל סוסיאדד במחזור הרביעי בליגת האלופות ובדקה ה-69 יאנג צלל ברחבה (הקליקו לצפייה) אחרי מאבק עם קשר סוסיאדד מרקל ברגארה וסחט פנדל. רובין ואן פרסי החמיץ, המשחק הסתיים ב-0:0 וההצגה של יאנג לא סייעה לקבוצה שלו לנצח, אבל הביקורות עליו קשות.

אשלי יאנג, מנצ'סטר יונייטד. AP
הצגה מביכה. יאנג/AP

יאנג ספג הבוקר הרבה אש ולא במקרה. בהקשר האנגלי ביסס את שמו כצוללן מדופלם בשנים האחרונות והעיתונאי מוסא אוקוונגה מ"סוקרנט" כתב עליו: "אם הוא ימשיך לפתח את המוניטין שלו, יאנג יסיים כנופל הכי מפורסם מאז התפוח של ניוטון".

רוי קין וריי ווילקינס, ששימש כפרשנים במשחק, מתחו על הקשר ביקורת והאשימו אותו בכך שהוא רימה את השופט האיטלקי ניקולה ריצולי. ווילקינס תקף ב"סקיי ספורטס": "זה פאתטי. מבחינתי מה שהוא עשה גרוע בדיוק כמו עבירות גסות שאנחנו לפעמים רואים. זו רמאות. אני רק מקווה שאשלי יפסיק עם זה כי הוא שחקן טוב שעושה לעצמו שם רע".

מוקדם יותר העונה יאנג צלל ברחבה וסחט פנדל נגד קריסטל פאלאס. אחרי אותו משחק מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס, ביקר את השחקן שלו, אבל הפעם הוא העדיף לא לצאת נגדו בפומבי. "לדעתי היו כמה החלטות מוזרות של השופט לאורך כל הערב וזאת הייתה אחת מהן", אמר הסקוטי, "ראיתי את התקרית שוב פעם. משכו אותו. השופט היה שני מטר משם ושרק לפנדל - זו החלטה שלו. אני לא יודע לגבי המוניטין שלו, אבל השופט היה שם ושרק".

ריי ווילקינס. AP
"מבחינתי הצילות של יאנג גרועות כמו עבירות גסות שאנחנו לפעמים רואים". וויליקנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully