וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפית, מחויכת, בשמינית: מנצ'סטר סיטי החדשה

עולה שלב לראשונה, כובשת בצרורות, נאסרי שמרגיש "אהוב", ומנואל פלגריני יודע: "כל מי שתקבל אותנו לא תהיה מרוצה"

מנצ'סטר סיטי העפילה אתמול (שלישי) לראשונה בתולדותיה לשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי שהביסה 2:5 את צסק"א מוסקבה והבטיחה את המקום השני בבית המוקדם. אחרי שלא הצליחה להעפיל ל-16 אחרונות בשנתיים האחרונות, הפעם סיטי הצליחה לעלות שלב תחת מנואל פלגריני, על אף שיש לציין שהמאמן הקודם רוברטו מאנצ'יני נאלץ להתמודד עם הגרלות קשות בהרבה.

דויד סילבה, סרחיו אגוארו (משמאל) שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
כבר לא משעממת. סיטי/רויטרס

עם זאת, אין ספק שיש שינוי בשורות התכולים. אחרי החמישייה אתמול מול צסק"א, סיטי משלימה שני משחקים עם 12 שערי זכות אחרי השביעייה מול נוריץ' בשבת. הקבוצה נראית מצוין מבחינה התקפית, שמתבטאים ב-28 שערים בעשרה מחזורי ליגה באנגליה (הכי הרבה בפרמיירליג) ו-11 שערים בארבעה משחקים בצ'מפיונס.

אתמול אלברו נגרדו כבש שלושער, סרחיו אגוארו כבש צמד, ושני החולצים של פלגריני נראים פשוט מצוין. "שניהם שיחקו טוב, ולא רק הפעם, אלא לכל אורך העונה. חשוב מאוד לקבוצה שיהיו בה חלוצים בכושר כזה. אגוארו בכושר נהדר, ולא רק בגלל שהוא כובש. כל הקבוצה משחקת התקפי. כבשנו חמישייה, אבל היו לנו הרבה הזדמנויות, ויכולנו להבקיע יותר".

סמיר נאסרי, עוד אחד שפורח השנה, מנסה להמחיש את השינוי, וטוען שבניגוד לתקופה תחת מאנצ'יני, עמו סבל ממספק בעיות השנה הוא מרגיש מוערך. "באופן אישי אני מאושר, ואפשר לראות את זה במשחק שלי. אני מרגיש אהוב, ומנסה לתת בחזרה ולהישאר חיובי", אמר נאסרי, "בשנה שעברה לא הייתי אני, אחרי היורו. הפעם הרגשתי טוב מתחילת העונה, כבר מאז שדיברתי לראשונה עם המאמן".

סמיר נאסרי, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב יורה. נאסרי/רויטרס

נאסרי טוען ש"קבוצה כמו סיטי אף פעם לא מסתפקת בהעפלה לשמינית, אנחנו רוצים להתקדם, וגם פלגריני יודע: "ההעפלה חשובה לאוהדים, לשחקנים, להנהלה. במטרה הראשונה שלנו כבר עמדנו. יש לנו סגל חזק, וננסה להתקדם כמה שיותר. נראה מה יהיה בהגרלה, ואני לא יודע מול מי נשחק, אבל כל קבוצה שתקבל אותנו לא תהיה מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully