וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הספורט דרשו לבטל עונשי רדיוס, ההתאחדות מסרבת

6.11.2013 / 8:35

ניסיון אחרון לעוד רפורמה בכדורגל הישראלי: עונשי הרדיוס יבוטלו. לוזון מסרב, עיני תומך בעמדתו. הדיון בטוטו נדחה

במסגרת הניסוחים האחרונים של הסכם הרפורמה המתגבש, דרש משרד הספורט לעגן סעיף המבטל את עונשי הרדיוס בכדורגל הישראלי, כך נודע לוואלה! ספורט. במהלך הדיון האחרון שהתקיים במשרדו של עופר עיני, החליטו הצדדים כי הניסוח הסופי בעניין יהיה במעמד חתימת ההסכם. ההתאחדות הודיעה כי היא מסרבת להסכם כזה וראוי לציין כי עיני דבק בעניין הזה בעמדתה.

לא ברור מה יהיה הניסוח הסופי של ההסכם, אבל במשרד הספורט רוצים לשנות את הנוהל הקיים במטרה למנוע את הפחתה נוספת במספר הצופים במגרשים. גורם שנכח בפגישה שנערכה בעניין קבע: "משרד הספורט דורש שינויים רבים בתקנון, ונראה כי זה אחד השינויים המהותיים ביותר, שבשלב זה לא מקובל על לוזון". בהתאחדות טוענים כי סעיף כזה אינו ישים משום שהוא מבטל את גורם ההרתעה מפני אוהדים מתפרעים.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. מגד גוזני
"זה אחד השינויים המהותיים ביותר, שבשלב זה לא מקובל על לוזון"/מגד גוזני

אתמול פרסמנו כי ייתכן שמוסדות התביעה והשיפוט לא יופרדו מההתאחדות. הפשרה שהושגה על ידי עיני מגיעה על רקע הסעיף ברפורמה הקובע כי: "אלה יופרדו מההתאחדות פיזית ותקציבית, לא יאוחר מ-2014" והיא הושגה באמצעות שלושה סעיפים:

הראשון: כניסה נפרדת לאגפי התביעה והשיפוט בתוך המבנה הקיים, על מנת שלעובדי ההתאחדות לא תהיה נגישות לתוך אולם הדיינים והתביעה, וכן למשרדם של בכירי אגף השיפוט. השני: המוסדות הללו לא יהיו תלויים תקציבית בהתאחדות. השלישי: ההתאחדות לא תמנה או תפטר בכירים, שופטים או דיינים באגפים הללו, שימונו באמצעות ועדה מיוחדת.

"נדאג שההפרדה מהאגפים השונים תהיה על בסיס אמיתי ולא הפרדה מלאכותית", הבטיחו אתמול בטוטו. אגב, הדיון בהסכם השיווק בדירקטוריון הטוטו נדחה ויתקיים ביום חמישי הבא. הסיבה: התקנון קובע כי חברי הדירקטוריון רשאים לעיין שבעה ימים לפחות בהסכמים לפני דיון על אשרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully